Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Vi har dessverre opplevd flere ganger dårlige råvarer og den ene gangen måtte kyllingen kastes da jeg synes det luktet fryktelig ille og ikke ville at ungene skulle bli syke. Har klaget hver gang, men summene de tilbakebetaler er jo en brøkdel av hva de har tatt seg betalt av matkassen. Her blir det ikke snakk om flere matkasser med mindre kvaliteten blir skjerpet. Anonymous poster hash: 99189...772
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Vi har vært misfornøyd med fisken noen ganger, men ellers gode råvarer. Men vi endte opp med å ta en pause. Synes også kompensasjonen for fisken var dårlig da hele måltidet utgikk. Anonymous poster hash: 251f6...b24
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Godt levert! 😉 Anonymous poster hash: 8b478...4b9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Ja, mye av det har vært skikkelig ekkelt! Anonymous poster hash: 69b88...536
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Ja! Anonymous poster hash: 57a73...a21
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Vi har dessverre opplevd flere ganger dårlige råvarer og den ene gangen måtte kyllingen kastes da jeg synes det luktet fryktelig ille og ikke ville at ungene skulle bli syke. Har klaget hver gang, men summene de tilbakebetaler er jo en brøkdel av hva de har tatt seg betalt av matkassen. Her blir det ikke snakk om flere matkasser med mindre kvaliteten blir skjerpet. Anonymous poster hash: 99189...772 Kjøtt og fisk har vært bra, men grønnsakene for dårlig. Ofte har det vært ødelagt når vi skulle lage maten etter 5-6 dager. Har kuttet det ut Anonymous poster hash: dcd74...b20
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Vi har vært storfornøyde med alt vi har fått! Det eneste jeg har å sette fingeren på, er at jeg synes det er torsk litt for ofte. Naboen har godt levert og har fått råtne grønnsaker der, så jeg tror nok det kommer litt an på kjørerute, hvor lang tid det tar før man tar inn kassa osv. Anonymous poster hash: ad2e3...052
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Meget misfornøyd med både godtlevert og Adams matkasse.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 har aldri bestilt mat fra dei,meeeen er såååååå driiiiit lei av at dei ringer og maser ganske så ofte om at me må prøve matkassen deiras...dei er ganske så innpåslitne og resperkterer ikkje ett nei,og at me er fornøyd slik me har det..med å handle i butikken og velge alt sjølv...frekke rett og slett..og det er ikkje få ganger dei har ringt og spurdt..dei vil ha oss med for dei seier det er nokon andre i gata var som får levert og me måå bare prøva me og! phu,måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 7fb7a...dc1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Gå over til Kolonihagen - vi er kjempefornøyd👍 Gode råvarer og oppskrifter😋 Anonymous poster hash: baa5a...760
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 har aldri bestilt mat fra dei,meeeen er såååååå driiiiit lei av at dei ringer og maser ganske så ofte om at me må prøve matkassen deiras...dei er ganske så innpåslitne og resperkterer ikkje ett nei,og at me er fornøyd slik me har det..med å handle i butikken og velge alt sjølv...frekke rett og slett..og det er ikkje få ganger dei har ringt og spurdt..dei vil ha oss med for dei seier det er nokon andre i gata var som får levert og me måå bare prøva me og! phu,måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 7fb7a...dc1 Herregud, så slitsomt det er med dere vestlendinger som skal skrive alt sånn som dere sier det! Anonymous poster hash: 39fd2...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå