Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Trenger ny vogn, barna er 2 år og nyfødt, og søsken vogna jeg har ble to dekk selvfølgelig ødelagt før første trilletur (var noen år gammel), og den blir for stor å ta med seg i bilen. Har tfk vogn til hverdagsbruk når største ikke skal sitte i vogn. Sitter å ser på ulike vogner, og fant phil and teds, som ikke virker så romstor som breie tvillingvogner, og som kan lett brukes med ett eller to barn om hverandre. Noen med erfaring med denne vogna? Anonymous poster hash: ab04e...c8c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg hadde den til mine om det er den hvor du plassere søsken setet oppå. Var kjempefornøyd. Mine er 14 mnd i mellom og jeg bodde i oslo hvor vi både vandret i butikker og tok buss og trikk en del. Hadde vanlig søskenvogn også men den fikk man jo ikke mellom alle butikkhyller på matbutikken osv og det ikke akkurat slik at jeg kunne la det ene gå ved siden av handlevogn med at selv største var liten. Det var og deilig at det var bare å ta av det lille søsken setet og så var det vanlig enkel vogn. Den var bittelitt lengre en de fleste jogge vogner men ikke mye. og det var viktig å fort lære seg hvordan tyngden måtte være for å unngå fare for at vognen tippet. Når de etterhvert ble så store at søsken setet ble festet bakpå slik at begge satt. Anonymous poster hash: 2b840...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå