Gå til innhold

Whaaat? (Slanking)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ila vinteren har det kommet på noen ekstra kosekilo, og siden sommeren er rett rundt hjørnet og jeg i tillegg gifter meg i juli så begynte jeg for litt siden å prøve og gå ned litt. Har gått ned et par kilo på et par måneder, det har gått sakte siden jeg ikke helt klarer å kutte godteri i hverdagen ;) Forrige mandag veide jeg 56kg, og da jeg veide meg idag veide jeg 54,6! Er vekta ødelagt, eller kan en halvtimes joggetur noen ganger i uken gjøre såpass? Har spist godteri og mat som jeg vil som jeg pleier..

Anonymous poster hash: a7a8b...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektnedgang kan vises i rykk og napp på vekta. På meg virker det som om kroppen tviholder på hvert gram, før jeg plutselig får et hopp på vekta slik som deg. Har holdt på siden nyttår, og dette har skjedd flere ganger. Trener regelmessig, spiser forholdsvis sunt, men koser meg litt ekstra i helgene.

Anonymous poster hash: b413d...b0b

Skrevet

Høres litt ut som med meg ja! :) veldig motiverende med sånne hopp da! :D

Anonymous poster hash: a7a8b...754

Skrevet

Men veide du konstant 56 kilo, det kan ikke være en naturlig variajon da? Jeg kan fint variere 1-2 kilo bare fra morgen til kveld

Anonymous poster hash: 8d884...a40
Skrevet

1.4 kg. opp eller ned fra en dag til en annen er ikke unormalt. I starten når en skjerper inn kostholdet vil en gjerne miste en del væske fra kroppen. Jeg ser på meg selv. Etter en helg med dårlig kosthold og godteri går jeg gjerne ned 3 kg. det første 1-2 døgnene med normal kost igjen. Det er alltid noen kg. som går lett av og på alt etter hvordan en har spist de siste dagene, så ikke vær overrasket om du går opp 1 kg. etter å ha spist en salt middag og et kakestykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...