Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hodet mitt er helt avslått og uansett hvor mye jeg stirrer på dataen skjer det ingenting Har liksom kommet så langt, men nå er det stopp. Jeg har kommet langt over halvveis, men må blir det bare rot og jeg har lyst å kaste hele greien ut av vinduet! Jeg blir så sint på meg selv, for jeg har det oppi hodet, men ikke søren om jeg får det ut derfra o.O Anonymous poster hash: 16aa2...23f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Ta kontakt med veileder asap. Er på innspurten selv og jeg holder på å spy. Er heldigvis på gruppe med to andre og vi har veldig god dialog alle mann Anonymous poster hash: 1c6f4...9d0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 He,he, prøv doktorgrad...😄 Snakk med noen - veileder, andre i faget eller medstudenter. Alltid greit å få luftet tankene sine litt og få innspill. Ikke alltid man får noe ut av gode råd, men erfaringsmessig setter det iallfall i gang tankeprosesser. Skader sikkert ikke å ta en god pause fra pc'n, heller. Lykke til. Før eller senere løsner det! Anonymous poster hash: 4072d...352
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Er skjelettet til oppgaven ferdig? Du har klart for deg avgrensning, teori, metodedel, drøftinger og hvilke kjernepunkter drøftingen skal inneholde? Back to basic hjelper ofte. Hva er det du vil med oppgaven? Anonymous poster hash: 70b85...75a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hatet å skrive bachelor- master er faktisk ekstremt mye gøyere og enklere! Tegn opp skjelettet og prøv litt til- ta så kontakt med veileder dersom du fremdeles står fast. Anonymous poster hash: 1b1cb...62e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Skjelettet er der, faglitteraturen har jeg, jeg vet hvordan den skal se ut når den er ferdig! Alt er der, bare ikke hodet mitt..Jeg mangler toppen 2000 ord, og jeg vet hva de skal være, det er bare umulig å få de ut..Har ringt jobben og tigget om en vakt i morgen, for jeg tror rett og slett jeg trenger en pause Veileder snakket jeg med på fredag og da var alt bare supert, jeg tror ikke hun kan hjelpe meg med det jeg sliter med nå Anonymous poster hash: 16aa2...23f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Jeg gikk inn i sengen og sto på hodet nå! Har hørt at det skal være bra for sinn, tanker og sånt, men alt jeg oppnådde var vondt i nakken Anonymous poster hash: 16aa2...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå