Tro smo konosoro Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Er det ikke alltid sånn? Jeg ønsker meg en ny lettere, mindre vogn som toåringen kan sove i når vi skal på ferie i sommer. Den skal passe til by, og til trilling på flate grusveier i marka. Kan du hjelpe meg med hvilken jeg burde ha? Jeg har egentlig forelsket meg helt i Bugaboo Bee3, men den er utrolig dyr.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Bugaboo er oppskrytt. Du skal ha en Babyjogger City Mini GT. Den er et finfint kompromiss, siden den er mye billigere enn Bee. Anonymous poster hash: ecb35...643
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 urban jungle... den stoppet all vognleting for min del, også må man bare bestemme seg for å være fornøyd.. all den vongndilla greia man er i når ungene er små er egentlig helt på hodet, så mannen din har nok rett. Anonymous poster hash: 5903b...905
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Jeg løste det med å kjøpe pent brukt vogn, selge dem igjen og kjøpe brukt den jeg ville prøve neste gang. På den måten gikk regnskapet omtrent i null. Jeg fikk testet de vognene jeg ville, men betalte ikke noe særlig mer for dem enn om jeg hadde hatt samme vogn hele tiden. Anonymous poster hash: 607b3...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå