Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Vil bror og jeg få disse pengene? Hun er skilt fra våres pappa Anonymous poster hash: b3a1f...1e1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Slik var det iallefall når min mor døde - innkommende lønn, skattepenger og forsikringspenger gikk i boet, som igjen gikk til å dekke eventuelle regninger boet hadde utstående, samt dekke begravelse, overstigende beløp havnet i arveoppgjøret. Anonymous poster hash: 48c71...3af
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Både feriepenger og skatt tilhører boet og skal være gjenstand for fordeling. Anonymous poster hash: d4280...c78
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Vi barna fikk skattepengene etter pappa. Eller dvs, det gikk i boet. Men om kontoer og alt er avsluttet så må dere ta kontakt med skattekontoret. Her gikk skatten til å dekke et lån han hadde. Anonymous poster hash: cccb4...5a7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Kontoer er avsluttet. Leilighet solgt og delt mellom bror og meg. HI Anonymous poster hash: b3a1f...1e1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Kontoer er avsluttet. Leilighet solgt og delt mellom bror og meg. HI Anonymous poster hash: b3a1f...1e1 Da skal dere ha disse pengene til fordeling mellom dere ja. Anonymous poster hash: d4280...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå