Gå til innhold

Skattepenger tilgode hos avdød mor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bror og jeg få disse pengene?

Hun er skilt fra våres pappa

 

Anonymous poster hash: b3a1f...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det iallefall når min mor døde - innkommende lønn, skattepenger og forsikringspenger gikk i boet, som igjen gikk til å dekke eventuelle regninger boet hadde utstående, samt dekke begravelse, overstigende beløp havnet i arveoppgjøret.



Anonymous poster hash: 48c71...3af
Skrevet

Skatt til gode går til dødsboet.

Skrevet

Både feriepenger og skatt tilhører boet og skal være gjenstand for fordeling.



Anonymous poster hash: d4280...c78
Skrevet

Vi barna fikk skattepengene etter pappa. Eller dvs, det gikk i boet. Men om kontoer og alt er avsluttet så må dere ta kontakt med skattekontoret.

Her gikk skatten til å dekke et lån han hadde.

 

Anonymous poster hash: cccb4...5a7

Skrevet

Kontoer er avsluttet. Leilighet solgt og delt mellom bror og meg.

 

HI

 

Anonymous poster hash: b3a1f...1e1

Skrevet

Kontoer er avsluttet. Leilighet solgt og delt mellom bror og meg.

 

HI

 

Anonymous poster hash: b3a1f...1e1

 

Da skal dere ha disse pengene til fordeling mellom dere ja.

 

Anonymous poster hash: d4280...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...