Gå til innhold

hvor mange uket skal far ha permisjon ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det 14 enda?

Anonymous poster hash: c37f9...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fedrekvoten er på 10 uker nå. Men far kan selvsagt få flere enn det ved å ta fra felleskvoten

Anonymous poster hash: b092b...8b9
Skrevet

Fedrekvoten er ti uker. Her skal far ha 40 uker, siden jeg ikke har rett til foreldrepenger og må ut i jobb når babyen er 7 uker. 

Anonymous poster hash: c5d4d...070
Skrevet

Det må dere nesten bestemme selv. Men både den lovbestemte fedrekvoten og mødrekvoten er per dags dato på 10 uker hver. 

Skrevet

Far skal ha 12 uker her 😊

Anonymous poster hash: 0542b...30f

Skrevet

Far har rett på 2 ved fødsel og 10 uker som må taes ut innen barnet fyller 3 år. Her skal jeg kun ha 13 uker og far resten.

Skrevet

Vi taper tusenvis av kr dersom far har permisjon, så jeg skulle ønske det var valgfritt....

Far skal kun ha 10 uker totalt.

Anonymous poster hash: dcb7f...8a2

Skrevet

Vi taper også tusenvis på at pappaen har lengre permisjon enn de 10 ukene, siden jeg får utbetalt lønn av arbeidsgiver og da også over de G'ene man får som max hos NAV. Men det er ikke synd på ham, han fikk gå hjemme i 8 mnd med forrige :) Så denne gangen er det min tur!

Anonymous poster hash: 58c21...449
Skrevet

Her skal ikke far ha noen uker. Ingen rettigheter da han jobber på kontrakt og han rekker ikke søke før han vet om han får utvidet kontrakten. Han kan i teorien stå uten arbeid når jeg er ferdig og da har han ingen rett på fedrekvoten.

Anonymous poster hash: 24b23...e27

Skrevet

Her skal ikke far ha noen uker. Ingen rettigheter da han jobber på kontrakt og han rekker ikke søke før han vet om han får utvidet kontrakten. Han kan i teorien stå uten arbeid når jeg er ferdig og da har han ingen rett på fedrekvoten.

Det stemmer ikke. Det er ikke et krav at man har jobb når fedrene starter for å få den så lenge man fyller opptjeningskravet med å ha jobbet I minst 6 av de 10 siste månedene og tjent en minste. ..

Anonymous poster hash: 58cfe...6d4

Skrevet

Det stemmer ikke. Det er ikke et krav at man har jobb når fedrene starter for å få den så lenge man fyller opptjeningskravet med å ha jobbet I minst 6 av de 10 siste månedene og tjent en minste. ..

Fedrene=fedrekvote

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...