Gå til innhold

Mistet igjen..


Martine82

Anbefalte innlegg

Denne gangen var det tvillinger i uke 11.. Hadde en MA i desember, var da i uke 9. Var SÅ glad når testen viste positivt igjen allerede i februar. Har forsøkt å bli gravid i tre-fire år, og var så utrolig glad da spiren satt.. Nå er jeg mest bare redd..samtidig som jeg vil prøve på nytt fortest mulig. Har en gutt på 9, så vet at kroppen har vært i stand til å gjennomgå en graviditet. Så hvorfor mister jeg nå? Har så mange spørsmål, men gynekologen sa man ofte ikke får svar på hva som går galt.. Så to bankende hjerter på ul i uke 10.. Fire dager senere var det ingen bankende hjerter.. Er det noen her som har forsøkt albyl-e og Fragmin? Når skal man evt starte på det? Før en evt ny graviditet eller ved positiv test.. Bruker Crinone allerede..

Ble litt rotete innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Sender deg en klem <3 Vi har også mistet i MA 2 ganger på rad. Først tvillinger i fjor høst og nå i sommer var det 1 :( Vi hadde også sett hjerte slå på ultralyd og følte oss litt tryggere :( Jeg brukte lutinus og abyl E denne gang uten at det hjalp noe.

 

Vi har også prøvd veldig lenge å få barn, og blitt gravid ved hjelp av pergotime begge gangene.

 

Nå skal vi inn for første prøverørsforsøk i høst, så jeg vet hvor tungt og urettferdig det føles.

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi mistet gutten vår i uke 17 for én måned siden. Hos meg var det livmorhalsen som sviktet. Vi ble gravide på Pergotime, vi også. Neste gang blir det satt på cerclage på livmorhalsen min. Jeg er helt knust over tapet av sønnen vår. Dette unner jeg ingen å oppleve :/ Vi har forsøkt i flere år på å bli gravide, og så gikk det så ufattelig galt. Jeg sender dere en god klem 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...