Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg er hjemme med jenta mi på 6 år. Lørdag begynte hun å bli dårlig, slapp og vondt i leddene, ryggen og hadde hodepine. Søndag kom feber'n, 39,5 grader. Hun fikk paracet, og sov seg igjennom hele dagen. I går var feber'n sunket til 38, allmenntilstanden var mye bedre og hun slappet av på sofaen med tegnefilm og lydbok. Ville ikke ha mat, men drakk mye. Hadde ennå litt vondt i leddene, men ikke i hodet og ryggen. I dag er hun feberfri, men har så vondt i beina at hun ikke klarer å gå. Det er ikke vondt når hun sitter, kun når hun belaster beina. Smertene sitter bak knærne og nedover leggene. Allmenntilstanden ellers er bra, men matlysten er fremdeles fraværende. Men hun er blid og fornøyd, og sitter nå å fargelegger. Ingen av barna mine eller jeg selv har hatt noe lignende før, og jeg tenkte umiddelbart på influensa. Har dere vært borti lignende symptomer? Anonymous poster hash: bfbde...ea0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Symptomene ligner influensa, men varigheten ligner ikke. Det er ikke uvanlig å få vondt i muskler og ledd ved "bare" feber heller. Anonymous poster hash: 654b7...37e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Symptomene ligner influensa, men varigheten ligner ikke. Det er ikke uvanlig å få vondt i muskler og ledd ved "bare" feber heller. Anonymous poster hash: 654b7...37e Det med varigheten på nedsatt allmenntilstand og feber får jeg heller ikke til å stemme med influensa. Men jeg har aldri vært borti at ledd/muskelsmerter har vært så sterke at barna ikke klarer å stå på beina selv, men må bæres 😮 Blir litt bekymret da, siden formen hennes ellers er bedre. Anonymous poster hash: bfbde...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå