Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg har brukket noen ribbein, fått utskrevet codaxol (billig variant av pinex forte) og beskjed om å ta det med ro, men når jeg tar disse pillene så hjelper det myyye på smertene. De er der uansett, men kan le uten at det gjør så vondt at jeg spyr. Kan jeg da gjøre litt ting mens pillene er i systemet? Skulle ha fiksa litt bark i en skråning her og klippet plen. Spm mitt er da om jeg vil få vondere av å gjøre disse tingene, eller er det greit å gjøre ting jeg klarer selvom det er pillene som gjør at jeg klarer det? Anonymous poster hash: d801d...1c8
mamma_bergen Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg ville ikke gjort det,brudd trenger ro til å gro
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Hva tror du egentlig selv? Selvfølgelig tar du det med ro. Anonymous poster hash: 14710...ba8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Selvfølgelig tar du det med ro! Smertene er borte, men bruddet er der jo likevel. Du gir det ikke tid til å gro hvis du flyr rundt. Og ja, smertene vil bli større Anonymous poster hash: 32fad...712
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Jeg har brekt beinet på tre steder. Nå jeg tar smertestillinde merker jeg knapt smertene. Kan jeg løpe maraton? Det er bare et halv-maraton, så tror dere jeg får vondete etterpå da??? Anonymous poster hash: 48cab...3c7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Hehe, takk for svar Jeg skjønte det vel forsåvidt selv, men jeg er så rastløs av meg Da er det godt å dere fine dib-damer til å sette meg litt på plass. Da tar jeg det med ro så lenge jeg kan..boooring Hi Anonymous poster hash: d801d...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå