Gå til innhold

Trenger hjelp til å formulere en sms.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på ni var hos ei jente på skolen i går. På et eller annet vis har de fått sett skrekkfilmen chuckie. Jentungen var helt hysterisk, og nektet å sove. Dette må jeg selvfølgelig ta opp med den andre mammaen. Problemet er bare at dette er en mamma som tar alt i verste mening, som blir så utrolig sur og lager ofte drama og intriger rundt seg. Så hvordan formulerer jeg denne sms'en? Poenget er ikke å skulle anklage henne for noe, tar det for gitt at hun ikke aner noe som helst om dette, at dette er noe jentene har gjort uten lov.

Anonymous poster hash: 4efce...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare ringe henne??

Anonymous poster hash: e5b5e...916

Skrevet

Jeg hadde skevet noe slik: hei. Takk for sist 😃 jenta Mi har nesten ikke sovet i natt pga filmen Chuck som de hadde sett hos dere i går. Hvordan sov jenta di? Regner med du ikke var klar over hvilken film de så.. noe slik? Da sier du det på en fin måte. Men får alikevel frem at jenta de ikke sov og at det ikke var bra de så den filmen. Hun Skjerper Seg nok i etterkant av Dette

Anonymous poster hash: 2364d...79a

Skrevet

"Hei! Jeg ville satt pris på om jentene ikke så grøsserfilm neste gang min datter er på besøk. Sier seg selv at ikke alle 9-åringer tåler slike filmer"

Anonymous poster hash: 90aba...f12

Skrevet

Hadde ikke tatt det på sms. Sms kan lett misforstås og så blir alt bare dust. Ring henne du.

Anonymous poster hash: 58f03...437
Skrevet

Ja, får vel nesten bare ringe henne. Men ønsker å formulere meg mest mulig diplomatisk da dette er en mor jeg nødt vil komme på kant med. I følge datteren min, så de denne før mor kom hjem fra jobb, så hun vet mest sannsynlig ikke om det selv.

Hi

Skrevet

Ja, får vel nesten bare ringe henne. Men ønsker å formulere meg mest mulig diplomatisk da dette er en mor jeg nødt vil komme på kant med. I følge datteren min, så de denne før mor kom hjem fra jobb, så hun vet mest sannsynlig ikke om det selv.

Hi

Da ville jeg sagt det slik. Noe sånt som: "Hei, takk for i går. Du,  går kveld fortalte xx med at før du kom hjem fra jobb, så så de ... osv." og så avsluttet med: "... jeg ville bare gi beskjed til deg slik at du også er klar over det. Jeg ville i hvert fall selv likt å få beskjed om det var omvendt".

Anonymous poster hash: 01d8b...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...