Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Problemet er at jeg sliter med å få jobb og har ikke bhg plass før august. Har Nav noen ordning som kan hjelpe her? Tar gjerne mot tips om hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 1ab8a...63c
Gjest Antarctica Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Hva er problemet, forholdet, barnehagen eller jobben? Eller, hvilket problem er størst for deg?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Forholdet er problemet. Han driver psykisk terror. Brøler til barnet mitt, stikker fra alt ansvar i hjemmet, behov for alkohol litt for ofte, lyver om alt mulig osv.... Et annet problem igjen er jo hvordan jeg skal klare meg økonomisk med 2 barn alene. Jeg må bort før han ødelegger oss. Hi Anonymous poster hash: 1ab8a...63c
Gjest Antarctica Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Forholdet er problemet. Han driver psykisk terror. Brøler til barnet mitt, stikker fra alt ansvar i hjemmet, behov for alkohol litt for ofte, lyver om alt mulig osv.... Et annet problem igjen er jo hvordan jeg skal klare meg økonomisk med 2 barn alene. Jeg må bort før han ødelegger oss. HiAnonymous poster hash: 1ab8a...63c Her er rekkefølgen: 1) krisesenter! I alle fall ta en telefonsamtale dit, sørg for å få oppmuntring av noen, allier deg med andre, ha et sted å kunne løpe til hvis han blir sint og fæl når du gjør det slutt. 2) meld flytting, eller skift låser i døra og kast ham ut - jeg vet ikke hvem sitt hus dere bor i? Eller om dere eier det sammen? 3) familievernkontor/ meklingstime der du slår fast at han ikke kan ha ungene hos seg sånn som han er mot dem, og dere kommer fram til et minimum av samvær, evt samvær med tilsyn hvis han har sinnemestringsproblemer 4) NAV - søk om bidrag, søk om utvida barnetrygd, søk om overgangsstønad, søk om andre ting du trenger som f eks stønad til barnetilsyn. Sett deg ned med saksbehandler og prat nøye gjennom alt, få greie på dine rettigheter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Kan krisesenter være en ide? Psykisk terror mot små barn. Huff. Kom deg bort Anonymous poster hash: fab93...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå