Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg falt på året siste skitur i helga, og vrei det ene kneet ganske kraftig. Klarte å komme meg til bilen selv om det var vondt, og var ikke jeg som kjørte. Da vi kom hjem hadde kneet stivna skikkelig. Det går greit å gå rett fram selv om jeg halter litt og det er stivt, men å snu/vri meg er vondt og ubehagelig. Det er litt hovent utenpå, men ikke så mye. Ikke blått heller, men veldig "stivt" innvendig liksom. Jeg går hele dagen i jobben min, og er alene med barn hjemme, så dagen i dag har vært krevende. Jammen er det mange ting man gjør i hverdagen som man aldri tenker over... Vurderer å oppsøke lege i morgen hvis det ikke er bedre da. Noen som vet hva man gjør med vann i kneet (for regner med det er det jeg har fått...?) Er det f.eks skadelig å ikke ta det med ro, eller tar det bare litt lenger tid før det blir bra igjen? Det passer dårlig med sykemelding nå, og ikke ønsker jeg det heller.. Anonymous poster hash: aa1f5...5a9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Ta en sjekk hos lege. Kanskje er det bare overstrekk av noen leddbånd, kanskje er det en meniskskade. Du bør ikke overbelaste slik at du får mer vondt eller blir mer hoven. Innenfor smertegrense bruker gå greit. Om du ikke har en jobb hvor kneet får stor belastning så burde det gå greit så lenge du kan ta hensyn. Akupunktur er ofte veldig effektivt for å få ned vann og hevelse i knær! Men få en sjekk hos lege for å utelukke skade som bør gjøres noe med. Anonymous poster hash: 0bbcf...0d4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Etter en skade kan det være blod i kneet. Kan være at du har skadet korsbånd eller leddbånd, ta deg en tur til legen du! Anonymous poster hash: efc14...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå