Papegøyeblomst Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Var det siste episode? Hvem evt var morderen? Tell me all!!
Hjertefru Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 (endret) Ikke siste episode nei. Det kom frem at foreldrene til Katrine nærmest fungerte som reserveforeldre for Aksel og broren. Guttenes avdøde far var i hvertfall konemishandler, og har han tatt bildene av Katrine? Erik sa til Aksel at Aksel hadde kommet hjem medtatt og blodig den natta Katrine døde. Erik har tatt vare på en blodig T-skjorte. Pluss at kona til Frode har kommet i økonomisk knipe pga hotellet og har et godt øye til han kineseren(Degang?) Endret 20. april 2015 av Hjertefru
Hjertefru Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Pluss at Eva ønsker at Aksel ikke skal reise fra Norge fordi det ventes svar på en DNA-analyse.
Papegøyeblomst Skrevet 20. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2015 Ikke siste episode nei. Det kom frem at foreldrene til Katrine nærmest fungerte som reserveforeldre for Aksel og broren. Guttenes avdøde far var i hvertfall konemishandler, og har han tatt bildene av Katrine? Erik sa til Aksel at Aksel hadde kommet hjem medtatt og blodig den natta Katrine døde. Pluss at kona til Frode har kommet i økonomisk knipe pga hotellet og har et godt øye til han kineseren(Degang?) Takk!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Og jeg, som har sett niende episode på SUMO vet den store vendingen historien tok. Eller, kanskje litt varslet, men dog.. Fy fader. Dette er den beste serien jeg har sett på lenge! Og ligger på tipp tre internasjonalt etter min mening! Anonymous poster hash: 91414...eb0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Og jeg, som har sett niende episode på SUMO vet den store vendingen historien tok. Eller, kanskje litt varslet, men dog.. Fy fader. Dette er den beste serien jeg har sett på lenge! Og ligger på tipp tre internasjonalt etter min mening! Anonymous poster hash: 91414...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå