Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg vet mannen kunne tenkt seg å begynne å sykle. Ser man får sykler helt ned i 4000, og forsåvidt opp i 50000 om man vil. Har lyst til å overraske han med en sykkel, men 50000 er milevis over budsjett. Hvor mye må jeg regne med å bruke? Blir vel hovedsakelig sykling på vei (som trening). Anonymous poster hash: a6592...aee
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Gate eller racer? Du får ok brukssykler for omkring 10 000. Billige sykler har dårligere gir og bremser.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Gate eller racer? Du får ok brukssykler for omkring 10 000. Billige sykler har dårligere gir og bremser. Godt å høre at 10000 skal holde! Tipper det er racer? Til sykling langs veiene rundt i distriktet? Jeg får 25% hos XXL nå, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Skal jeg søke på hybrid eller landeveissykkel? Hi Anonymous poster hash: a6592...aee
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Landeveissykkel og racer er vel det samme. Ta en tur på butikken og forklar bruken og ca hvor mye du har tenkt å legge i. Sykkel er som bil, jo mer du betaler jo lettere og bedre sykkel får du og det finnes ikke øvre grense. Å kjøpe sykkel til noen som ikke er med er litt vanskelig med tanke på størrelse på ramme. Han vil jo også trenge hjelm, sko og bukse.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Landeveissykkel og racer er vel det samme. Ta en tur på butikken og forklar bruken og ca hvor mye du har tenkt å legge i. Sykkel er som bil, jo mer du betaler jo lettere og bedre sykkel får du og det finnes ikke øvre grense. Å kjøpe sykkel til noen som ikke er med er litt vanskelig med tanke på størrelse på ramme. Han vil jo også trenge hjelm, sko og bukse. Tror jeg legger det på is hvis jeg ikke skal bestille fra XXL nå, var så kjekt med den rabatten. Men synes ikke det var så lett å finne noe der inne uansett. Og det er sikkert et poeng at han skulle prøvd først! Men takk for hjelpen Anonymous poster hash: a6592...aee
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Ser den, og det hadde vært penger å spare. Men sykler som skal brukes til trening bør ha riktig str for å unngå skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå