Gå til innhold

Deprimert mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sliter med dette?

Mannen min ble helt knekt for noen år siden. Jobben og endel andre vanskelige ting i livet hadde tæret på han for lenge.

Han fikk hjelp av psykolog og kom seg gjennom det verste, men han er langt ifra den mannen han var før. Han smiler sjelden og er generelt negativ til det meste. Han er snill og god, men jeg skulle ønske jeg kunne få den livsglade kjæresten min tilbake.

Kan det bli bedre eller er han forandret for bestandig?

Anonymous poster hash: f45cf...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min ble helt knekt for noen år siden. Jobben og endel andre vanskelige ting i livet hadde tæret på han for lenge.

Han fikk hjelp av psykolog og kom seg gjennom det verste, men han er langt ifra den mannen han var før. Han smiler sjelden og er generelt negativ til det meste. Han er snill og god, men jeg skulle ønske jeg kunne få den livsglade kjæresten min tilbake.

Kan det bli bedre eller er han forandret for bestandig?Anonymous poster hash: f45cf...40f

Han har jo selv noen valgmuligheter og et visst ansvar der. Savner han selv det han hadde og slik han følte seg/var dengangen?

Anonymous poster hash: e4f58...177

Skrevet

Kan det bli bedre eller er han forandret for bestandig?Anonymous poster hash: f45cf...40f

Han har jo selv noen valgmuligheter og et visst ansvar der. Savner han selv det han hadde og slik han følte seg/var dengangen?

Anonymous poster hash: e4f58...177

Jeg tror ikke han er klar over hvor forandret han er. Han svarer alltid at han har det bra når jeg prøver å ta opp dette.

Jeg er også veldig forsiktig med å grave i det av frykt for at han skal gå til bunns igjen.

Anonymous poster hash: f45cf...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...