Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Noen som har fjernet uønsket ansiktshår med laser her? Hvilken farge hadde dere på håret, og hvor bra ble resultatet? Anonymous poster hash: c8e3a...307
Lille krøll Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Har gjort det med hjemmelaser. Mørkt hår som ble tynnere og tynnere og jeg vil si 80% er borte til nå. bare fortsetter og ser om jeg får bort alt 😊
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Har gjort det med hjemmelaser. Mørkt hår som ble tynnere og tynnere og jeg vil si 80% er borte til nå. bare fortsetter og ser om jeg får bort alt Hvilken har du? Anonymous poster hash: 281d7...642
Villbringebringebær Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Har gjort det med hjemmelaser. Mørkt hår som ble tynnere og tynnere og jeg vil si 80% er borte til nå. bare fortsetter og ser om jeg får bort alt Hvilken har du? Anonymous poster hash: 281d7...642 Ja hvilken har du! Så gøy det fungerer! Har du prøvd andre steder på kroppen også? I såfall fungerer det like bra der?
Lille krøll Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Har silk n glide. Den grønne. Har tatt leggene men ikke vært så flink så der er jeg flekkete 😃 Har også tatt under armene og der har jeg mindre og hårsekkene er mindre synlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå