Gå til innhold

Dere med kjøkkenhage. Hva dyrker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: cc7cb...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare såvidt forsøkt meg med kjøkkenhage...men har foreløpig hatt gulrøtter, ertepeis, gressløk og reddiker. Alt sammen har for øvrig smakt fabelaktig godt!! :-D

Anonymous poster hash: cb513...a4a

Skrevet

I år har jeg ikke plantet ut enda, men har vinduskarmene fulle. Hittil har jeg plantet tomater, paprika, chili, basillikum, sitronmellise, kjørvel, reddiker, gulrøtter, koriander, jordbær, psysalis og løpstikke. 

Har også satt den bievennlige planter. Både for å bidra til å redde biene, og for å lokke bier som kan befrukte plantene ;)

Anonymous poster hash: 63d76...a54
Skrevet

Potet gulrot rødbeter knutekål kålrabi erter purre salat tomat agurk squash jordbær bringebær rabarbra mm

Skrevet

Kjøkkenhage har jeg ikke, men vi dyrker sukkererter, tomater, rips, bringebær og epler i hagen

Anonymous poster hash: 3641f...953
Skrevet

Vi har potet, gulrot, blomkål, urter, tomat, purre, salat og jordbær

Anonymous poster hash: 208ce...424

Skrevet

Tomater, salat, ruccola, grønnkål, koriander, jordbær, litt forskjellige urter.

Anonymous poster hash: 6b3e7...57e

Skrevet

Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett.

Skrevet

Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett.

Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut! 😊

Skrevet

Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut!

På den lokale gartneren. Tror det er Lord Nelson frø - et øyeblikk, skal sjekke!

Nei, de er fra Green Garden, og heter Daucus Carota L "Pariser Markt".

Skrevet

Ruccula, diverse salat, og diverse spirer (brokkoli, reddik, alfalfa). Har rips i hagen, og skal plante solbær i år :)

Anonymous poster hash: f8b7d...672

Skrevet

Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut!

På den lokale gartneren. Tror det er Lord Nelson frø - et øyeblikk, skal sjekke!

Nei, de er fra Green Garden, og heter Daucus Carota L "Pariser Markt".

Tusen takk! Det skal prøves😊

Skrevet

Jordbæry rabarbra timian oregno gulrøtter agurk tomat hvitløk gressløk

Anonymous poster hash: bd4d9...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...