Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Har bare såvidt forsøkt meg med kjøkkenhage...men har foreløpig hatt gulrøtter, ertepeis, gressløk og reddiker. Alt sammen har for øvrig smakt fabelaktig godt!! :-D Anonymous poster hash: cb513...a4a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 I år har jeg ikke plantet ut enda, men har vinduskarmene fulle. Hittil har jeg plantet tomater, paprika, chili, basillikum, sitronmellise, kjørvel, reddiker, gulrøtter, koriander, jordbær, psysalis og løpstikke. Har også satt den bievennlige planter. Både for å bidra til å redde biene, og for å lokke bier som kan befrukte plantene Anonymous poster hash: 63d76...a54
*flux* Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Potet gulrot rødbeter knutekål kålrabi erter purre salat tomat agurk squash jordbær bringebær rabarbra mm
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Kjøkkenhage har jeg ikke, men vi dyrker sukkererter, tomater, rips, bringebær og epler i hagen Anonymous poster hash: 3641f...953
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Vi har potet, gulrot, blomkål, urter, tomat, purre, salat og jordbær Anonymous poster hash: 208ce...424
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Tomater, salat, ruccola, grønnkål, koriander, jordbær, litt forskjellige urter. Anonymous poster hash: 6b3e7...57e
sug lut Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett.
Collette Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett. Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut! 😊
sug lut Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett. Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut! På den lokale gartneren. Tror det er Lord Nelson frø - et øyeblikk, skal sjekke! Nei, de er fra Green Garden, og heter Daucus Carota L "Pariser Markt".
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Ruccula, diverse salat, og diverse spirer (brokkoli, reddik, alfalfa). Har rips i hagen, og skal plante solbær i år Anonymous poster hash: f8b7d...672
Collette Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Tomat, gulrøtter, jordbær, chili, basilikum og koriander på balkongen. I år skal jeg faktisk ha runde gulrøtter, de særeste jeg har sett.Hvor fant du runde gulrøtter? Det høres fabelaktig ut! På den lokale gartneren. Tror det er Lord Nelson frø - et øyeblikk, skal sjekke!Nei, de er fra Green Garden, og heter Daucus Carota L "Pariser Markt". Tusen takk! Det skal prøves😊
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Jordbæry rabarbra timian oregno gulrøtter agurk tomat hvitløk gressløk Anonymous poster hash: bd4d9...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå