Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hvis du kunne valgt: Hvilke måned hadde du fått baby? Og hvorfor akkurat den måneden? Anonymous poster hash: 9cbb1...76b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Juni eller august. Fin årstid å ha bursdag på, mulighet for feiring ute (leke i hagen, grille osv), samtidig som man unngår fellesferien. Anonymous poster hash: ac9f1...92f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 April Det klaffa med 1 av 3 her;) Anonymous poster hash: 935aa...039
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Har unger født i januar, juli, oktober og desember, så burde kanskje hatt en april-unge (er ferdig!!) Anonymous poster hash: 8e54f...b48
petitt Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Juli/august, har forøvrig termin i august så det passer bra
Mumua Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Alltid hatt lyst på mai\juni-baby siden jeg er født på høsten selv Men oktoberbaby blir helt topp det, håper bare jeg slipper å føde på min egen bursdag
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Har fått to planlagte i september og oktober, og det har vært ypperlig synes jeg. Tredjemann var planlagt vårbaby (april-mai virker veldig bra), men kommer et år for tidlig, nå i sommer, slutten av juli istedet... Ikke akkurat drømmetidspunkt, men sånn går det når kondomen svikter😜 Anonymous poster hash: c0fef...662
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Hadde valgt mars - april - mai. Synes bare det virker som den flotteste tiden på året å få barn, det går mot sommer, og det er lett å både være ute og inne. Venter første nå, som blir en august baby. Føler ikke det er en like kjekk tid på året da det går fort mot vinter, og man blir mer bundet til hjemmet pga. surt vestlandsvær. Håper på en laaaang og fin høst, så jeg kan få ut å trille å kose meg alikevel Anonymous poster hash: 82477...a1d
Kanutten83 Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 April Men er fornøyd med januar, september og oktober også September og oktober passet oss sånn med tanke på permisjon og når vi ville de skulle begynne i barnehagen, med januarjenta hadde vi ikke så mye vi skulle ha sagt
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Har et marsbarn og venter nå i juni - juni føles bedre enn mars. Litt kjedelig med den intense varmen og barseltid (jeg svetter i hjel), samt at babyen sikkert også synes det blir ganske hett, og man må til enhver tid unngå sol på baby. Litt vrient. April eller maibaby kunne jeg veldig godt tenke meg. Anonymous poster hash: 210b5...6dd
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Har et aprilbarn. Syns det var perfekt. Deilig å varmt, slapp å kle på han masse. lett å komme seg ut. Fin tid å være hjemme på.. Har og fått en i september, var en fin tid det og, høskos med baby. Lange late kvelder sammen. Fine trilleturer på dagen. Kjedelig med vinteren da. Anonymous poster hash: aa149...772
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 April og september kunne jeg tenkt meg Aller helst september, håpa på det når vi prøvde med begge. Men endte opp med november og desember;) Anonymous poster hash: 1d96c...5f1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Har barn født i mars, august og desember. Fordelen med mars er at barnet er født tidlig på året og var veldig fint med "stor" baby da vinteren kom. Fordelen med august er at det var lite stress med klær og sko for en høygravid kropp, bursdag til skolestart og sikret BHG-plass. Fordel ned desember var at mannen hadde lang fødselspermisjon, to uker hjemme + juleferie og det var veldig koselig med nyfødt på julaften. Moralen er at man finner alltid en fin fordel med måneden barnet er født i :-) Anonymous poster hash: 805c4...b20
skinnfilla Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 April er en kjekk mnd , har ei i april, ei i august ( også veldig greit, men ikke å gå høygravid om sommeren) og nestemann kommer i november :/
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Vi har aldri planlagt når på året vi ønsker barn. Det har liksom ikke slått meg at én årstid er bedre enn en annen. Ei heller har jeg tenkt over frister, høytider osv. Har fått barn i mars, april og august. Fine måneder, fine barn:-) Anonymous poster hash: e4a4f...733
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #16 Skrevet 20. april 2015 Minuset med septemberbarn er at man begynner å jobbe igjen når sommeren kommer, men veldig fint for pappaen som fikk pappaperm på sommeren. Anonymous poster hash: aa149...772
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #17 Skrevet 20. april 2015 Har fått i januar og mars. Ville valgt mars eller april hvis jeg skulle hatt flere. Satte pris på å ha kommet litt ovenpå til sommeren, også kroppen var tilbake til et ok stadie da. Marsbabyen var fortsatt liten og grei da sommeren kom, mens januarbabyen var overalt. Krøp ute og trengte tilsyn hvert sekund. Anonymous poster hash: ba15f...31f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #18 Skrevet 20. april 2015 Juni ville jeg ha barn. Venter nå mitt andre junibarn:) (mulig hun kommer i mai, men fint det og) Anonymous poster hash: 277b9...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #19 Skrevet 20. april 2015 Strålende fornøyd med novemberbarn. Inne med kolikk til februar, så kommer mars med vår og skrikefri og bare luksus. Og babyen ligger uansett bare i vogna når vi er ute, så været har null betydning. Når sommeren kommer så er barnet utålmodig og vil ut å krype, perfekt. Kryping ute pågress er stor stas! 😊 Slipper også å være høygravid om sommeren. Anonymous poster hash: c6019...dff
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #20 Skrevet 20. april 2015 Jeg hadde aldri forsøkt å få et barn i juli sånn det er nå, halv bemanning og dobbelt med fødende. Kan umulig bli like bra hjelp, verken på føden eller på barsel. Nå har til og med A-hus inntaksstopp og det har de aldri ellers. Jeg har et julibarn selv, men det kom før regelen om barnehageplass kom, så da var det ikke unormalt mange barn som ble født da. Ulempen var at det ble barnehagestart ved 13 mnd, kunne godt vært eldre. Har i tillegg en i april og det er bedre. Ikke så mange på føden og full bemanning. I tillegg hele sommeren før det blir mye klær og eldre ved barnehagestart. Ulempen er jo at man må få permisjon til å gå opp frem til august, men vi planla det allerede før jeg ble gravid, så vi hadde lang tid å spare opp på, så det var ikke noe problem. Anonymous poster hash: 823e2...841
*flux* Skrevet 20. april 2015 #21 Skrevet 20. april 2015 Jeg har en i januar og en i februar og syns det er perfekt. En lang vår og sommer å trille på og ungene er eldst i klassen og har alle fortrinn som følger med. Det har ikke vært planlagt men når det ble sånn er jeg veldig fornøyd.
HappyCilla Skrevet 20. april 2015 #22 Skrevet 20. april 2015 Jeg er selv født første uken i juni, og har bare fantastiske minner om solrike barnebursdager i hagen. Har alltid ønsket meg junibarn pga det. Min datter er født i begynnelsen av januar, skikkelig skjebnens ironi!!! Venter barn nr. 2 i juni, og har termin på bursdagen min;)
februarprins2013 Skrevet 21. april 2015 #23 Skrevet 21. april 2015 veldig glad jeg fikk han i Februar . da blir han en av de største i sin klassen, og våren kommer , hvis jeg skulle fått flere hadde jeg nok prøvd og fått babyen i Februar/mars. og ikke være høygravid på sommeren eller føde da,det hadde vert ille for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå