Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Uten veiledning? Anonymous poster hash: b5a87...550
Gjest Maiken og barna Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 De kommer vel ikke med bruksanvisning hvor det er en fasit? Jeg veileder min 2 klassing i dusjen. Nabogutten er sikkert mer selvgående.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Mine gutter har begynt å dusje alene i 1.klasse. Anonymous poster hash: 3087d...1ea
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Gutten min har akkurat begynt å dusje alene, men med litt hjelp til å finne riktig temperatur på vannet. Han er seks år og går siste året i bhg. Anonymous poster hash: faa82...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Helt uten veiledning- min var akkurat fylt 7 år. Anonymous poster hash: 34fcc...e9f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Min 5åring dusjer uten veiledning. Hender han ber om at jeg tar på såpe på ryggen og shampoo, men ofte gjør han dette selv. Nå er jeg alltid i nærheten siden han er så liten, men sjeldent jeg trenger å mase på han.. Anonymous poster hash: 10e2c...6bd
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Min datter på fem dusjer selv og vasker håret selv også. Er i nærheten rett ved eller på badet og bretter klær el noe imens. Anonymous poster hash: 84699...e27
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Jeg veileder min 2 klassegutt og hjelper han med hårvask. Ellers blir bare toppen av håret vasket. Hjelper til med å tørke han for ellers tørker han magen og synes selv han er ferdig der han kommer dryppende ut i stua. Blir nok en selvstendig mann av han en dag også Anonymous poster hash: fc7a9...519
lover Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 I følge mange dib damer bør de greie å gå alene inn i en herre garderobe med bagen sin og ti kroneren til skapet, kle av seg, vaske seg, og få på seg bade shortsen helt selv fra de er 5 år. Når de er ferdi i bassenget skal de fra 5 års alderen het fin greie å gå tilbake til garderoben helt alene, for så å ikke bare vaske seg, men også passe på nøkkel og polett, samtidig som de skal få tørket seg, kledd seg, og vridd shortsen før den går i bagen og blir med guttungen ut. For når gutter har begynt på skolen så kan de ikke lenger være med mor i garderoben, i tilfelle de får et blikk av gjevnaldrene jenter sine pupper. Vi har en gutt på 9, han greier å vaske seg selv etter gym og svømming med skolen, når han er hjemme derimot så får han litt assistanse, noe han også har behov for.
hysterika Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Min er 9 år, jeg må fortsatt stikke hue inn på badet når man er i dusjen for å minne ham på at han må vaske håret med såpe og at han må "pakke ut" tissen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Jeg gir veiledning til min 12 åring i dusjen, jeg. Slå den dere😛😛 I følge dib standard burde jeg vel mistet retten til å ha omsorg for barn. .. Anonymous poster hash: fc7a9...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå