Gå til innhold

Når burde gutter kunne vaske seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten veiledning?

Anonymous poster hash: b5a87...550

Videoannonse
Annonse
Gjest Maiken og barna
Skrevet

De kommer vel ikke med bruksanvisning hvor det er en fasit?

Jeg veileder min 2 klassing i dusjen. Nabogutten er sikkert mer selvgående.

Skrevet

Mine gutter har begynt å dusje alene i 1.klasse.

Anonymous poster hash: 3087d...1ea

Skrevet

Gutten min har akkurat begynt å dusje alene, men med litt hjelp til å finne riktig temperatur på vannet. Han er seks år og går siste året i bhg.

Anonymous poster hash: faa82...ad6

Skrevet

Helt uten veiledning- min var akkurat fylt 7 år.

Anonymous poster hash: 34fcc...e9f

Skrevet

Min 5åring dusjer uten veiledning. Hender han ber om at jeg tar på såpe på ryggen og shampoo, men ofte gjør han dette selv. Nå er jeg alltid i nærheten siden han er så liten, men sjeldent jeg trenger å mase på han..

Anonymous poster hash: 10e2c...6bd
Skrevet

Min datter på fem dusjer selv og vasker håret selv også. Er i nærheten rett ved eller på badet og bretter klær el noe imens.

Anonymous poster hash: 84699...e27

Skrevet

Jeg veileder min 2 klassegutt og hjelper han med hårvask. Ellers blir bare toppen av håret vasket. Hjelper til med å tørke han for ellers tørker han magen og synes selv han er ferdig der han kommer dryppende ut i stua.

Blir nok en selvstendig mann av han en dag også

Anonymous poster hash: fc7a9...519

Skrevet

I følge mange dib damer bør de greie å gå alene inn i en herre garderobe med bagen sin og ti kroneren til skapet, kle av seg, vaske seg, og få på seg bade shortsen helt selv fra de er 5 år. Når de er ferdi i bassenget skal de fra 5 års alderen het fin greie å gå tilbake til garderoben helt alene, for så å ikke bare vaske seg, men også passe på nøkkel og polett, samtidig som de skal få tørket seg, kledd seg, og vridd shortsen før den går i bagen og blir med guttungen ut. 

For når gutter har begynt på skolen så kan de ikke lenger være med mor i garderoben, i tilfelle de får et blikk av gjevnaldrene jenter sine pupper. 

Vi har en gutt på 9, han greier å vaske seg selv etter gym og svømming med skolen, når han er hjemme derimot så får han litt assistanse, noe han også har behov for. 

Skrevet

Min er 9 år, jeg må fortsatt stikke hue inn på badet når man er i dusjen for å minne ham på at han må vaske håret med såpe og at han må "pakke ut"  tissen.

Skrevet

Jeg gir veiledning til min 12 åring i dusjen, jeg. Slå den dere😛😛

I følge dib standard burde jeg vel mistet retten til å ha omsorg for barn. ..

Anonymous poster hash: fc7a9...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...