MammantilNurket Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 (endret) 5:2-dietten, HFLC, pulverkurer, juicedietter, gluten/melk/sukker-fritt, lavkarbo ... the list goes on ... hva blir det neste??? Skulle ikke forundre meg om noen av disse slår an i fremtiden: - "Småbarnsmor"-dietten: la barnet ditt "smake" opp halvparten av maten din og deretter kaste litt på gulvet/smøre det i fjeset. Løp MINST tre ganger rundt bordet (etter barnet) og spis halvparten av restene av maten din som nå har blitt kalde. - "Bendelormdietten" - spis ubegrenset med en liten venn i tarmsystemet. - "Romer-dietten" - spis ubegrenset, stikk en fjær i halsen og spy i en krok. - "Kokain-dietten" - it makes you thin and gorgeous ... nesenblod er en bonus da det resulterer i ytterligere vekttap. - TNCNFSLC-Diet (The No Carb Non Fat Super Low Calorie Diet) - Cava-og-sigarett-dietten. - Potteplantedietten - spis kun de bladene som faller av potteplantene dine. OBS: Pass på at du ikke spiser noe giftig! - "Kongle-dietten - gang på furukongler. Når du er ferdig er du så utmattet i kjevemusklene at du ikke makter å spise noe som helst ... Hva er den rareste dietten du har gått på? Endret 20. april 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Jeg spiste nettopp en skive loff med nugatti. Hvor på listen hører den dietten hjemme? Jeg har prøvd lavkarbo og shake. Begge funker. Går raskt ned i vekt. Utfordringen er å holde seg der. Jeg bruker shake innimellom. Brukte det også flittig da jeg skulle mye ned i vekt (20 kg). Har holdt meg der i 3 år snart. I desember gikk jeg imidlertid på en smell og la på meg 5 kg. Da var det to uker med shake til frokost og lunsj, så var de kg. borte...og sånn går nu dagan... Lavkarbo funker ikke for meg i lengden, fordi jeg elsker pasta, brød og poteter. Spiser heller mindre mengder for å holde vekta. Anonymous poster hash: 5b077...5fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Venninnen min prøvde en diett hvor man i løpet av en dag kun skulle spise mat med en spesifikk farge. Så på en "gul dag" spiste hun gul paprika, gule epler og... Majones. Jeg vet ikke helt jeg. Anonymous poster hash: 9706b...132
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 er det ikke en diett der voksne skal drikke morsmelk? Leste bare overskriften altså. - Dietten der voksne skal spise babymat på glass Anonymous poster hash: 0e9e0...afb
MammantilNurket Skrevet 20. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2015 er det ikke en diett der voksne skal drikke morsmelk? Leste bare overskriften altså. - Dietten der voksne skal spise babymat på glass Anonymous poster hash: 0e9e0...afb Babymat-dietten har jeg også hørt om Kanskje neste skritt blir kattemat-dietten??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Bendelormdietten finnes..
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Lavkarbo er ikke en diett da. Og det funker som ei kule. Og ja. Bendelormdiett eksisterer. Om det er så helsevennlig er nå en annen sak
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Jeg kjenner ei som tar ei spiseskje eddik før hvert måltid. Sier det hjelper, men tviler på det smaker særlig godt. Anonymous poster hash: 7342a...c15
MammantilNurket Skrevet 20. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2015 Bendelormdietten finnes.. Jeg vet ... *grøss*, men det er vel ikke akkurat noe som brukes så ofte
MammantilNurket Skrevet 20. april 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2015 Lavkarbo er ikke en diett da. Og det funker som ei kule. Og ja. Bendelormdiett eksisterer. Om det er så helsevennlig er nå en annen sak På 90-tallet var det jo høy-karbo som gjaldt
sug lut Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Jeg har alltid ønsket å gå på hvitvinsdietten.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Jeg bodde med en treningsfrik en gang, som drakk gjær blandet med vann hver morgen og kveld- det fylte visst opp magen slik at han ikke hadde lyst på mat. PSMF har jeg gått på, det funker som f, raste ned i vekt. Problemet er at man ikke gidder noe så begrenset over lengre tid, dessuten er det ikke akkurat sunt om man holder på for lenge.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Såg en kvinne på svenske hollywoodfruer, hun spiste bare kyllingbein og -knokler, hun var riktignok svært tynn. Anonymous poster hash: 3f5ae...a67
sug lut Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Husker muttern drev med eplecidereddikk en gang. Det ga ingen merkbare utslag annet enn avsky.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Lavkarbo er ikke en diett da. Og det funker som ei kule. Og ja. Bendelormdiett eksisterer. Om det er så helsevennlig er nå en annen sakPå 90-tallet var det jo høy-karbo som gjaldt Jah, var da jeg ble smellfeit!
IreneUtålmodig Skrevet 20. april 2015 #16 Skrevet 20. april 2015 Prøvde shake diett en uke, grusomt. En liten stund var minstemann stor nok til å spise voksen mat så da delte jeg mesteparten av maten min med han :-P gikk helt til han fikk sine egne meninger
MammantilNurket Skrevet 20. april 2015 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2015 Hmm ... lurer på hvordan 2:5-dietten hadde fungert ... 2 dager fråtsing og fem dager askese
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #18 Skrevet 20. april 2015 Har mer sansen for HFHC dietten og minus kalori dietten (kun is, da kroppen bruker så mye energi for å varme opp og forbrenne isen at den forbruker mer kalorier en det som er i isen) Anonymous poster hash: 42ded...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå