Gå til innhold

Pussige dietter ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

5:2-dietten, HFLC, pulverkurer, juicedietter, gluten/melk/sukker-fritt, lavkarbo ... the list goes on ... hva blir det neste???

Skulle ikke forundre meg om noen av disse slår an i fremtiden:

- "Småbarnsmor"-dietten: la barnet ditt "smake" opp halvparten av maten din og deretter kaste litt på gulvet/smøre det i fjeset. Løp MINST tre ganger rundt bordet (etter barnet) og spis halvparten av restene av maten din som nå har blitt kalde.

- "Bendelormdietten" - spis ubegrenset med en liten venn i tarmsystemet.

- "Romer-dietten" - spis ubegrenset, stikk en fjær i halsen og spy i en krok.

- "Kokain-dietten" - it makes you thin and gorgeous ... nesenblod er en bonus da det resulterer i ytterligere vekttap.

- TNCNFSLC-Diet (The No Carb Non Fat Super Low Calorie Diet)

- Cava-og-sigarett-dietten.

- Potteplantedietten - spis kun de bladene som faller av potteplantene dine. OBS: Pass på at du ikke spiser noe giftig!

- "Kongle-dietten - gang på furukongler. Når du er ferdig er du så utmattet i kjevemusklene at du ikke makter å spise noe som helst ...

:P

Hva er den rareste dietten du har gått på?

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste nettopp en skive loff med nugatti. Hvor på listen hører den dietten hjemme?:)

Jeg har prøvd lavkarbo og shake. Begge funker. Går raskt ned i vekt. Utfordringen er å holde seg der. Jeg bruker shake innimellom. Brukte det også flittig da jeg skulle mye ned i vekt (20 kg). Har holdt meg der i 3 år snart. I desember gikk jeg imidlertid på en smell og la på meg 5 kg. Da var det to uker med shake til frokost og lunsj, så var de kg. borte...og sånn går nu dagan...;)

Lavkarbo funker ikke for meg i lengden, fordi jeg elsker pasta, brød og poteter. Spiser heller mindre mengder for å holde vekta.

Anonymous poster hash: 5b077...5fc

Skrevet

Venninnen min prøvde en diett hvor man i løpet av en dag kun skulle spise mat med en spesifikk farge.

Så på en "gul dag" spiste hun gul paprika, gule epler og... Majones.

Jeg vet ikke helt jeg.

Anonymous poster hash: 9706b...132
Skrevet

er det ikke en diett der voksne skal drikke morsmelk?

Leste bare overskriften altså.

- Dietten der voksne skal spise babymat på glass

Anonymous poster hash: 0e9e0...afb
Skrevet

er det ikke en diett der voksne skal drikke morsmelk?

Leste bare overskriften altså.

- Dietten der voksne skal spise babymat på glass

Anonymous poster hash: 0e9e0...afb

Babymat-dietten har jeg også hørt om :o

Kanskje neste skritt blir kattemat-dietten?? :P

Skrevet

Bendelormdietten finnes..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lavkarbo er ikke en diett da. Og det funker som ei kule. Og ja. Bendelormdiett eksisterer. Om det er så helsevennlig er nå en annen sak

Skrevet

Jeg kjenner ei som tar ei spiseskje eddik før hvert måltid. Sier det hjelper, men tviler på det smaker særlig godt.

Anonymous poster hash: 7342a...c15

Skrevet

Bendelormdietten finnes..

Jeg vet ... *grøss*, men det er vel ikke akkurat noe som brukes så ofte :D

Skrevet

Lavkarbo er ikke en diett da. Og det funker som ei kule. Og ja. Bendelormdiett eksisterer. Om det er så helsevennlig er nå en annen sak

På 90-tallet var det jo høy-karbo som gjaldt :D

Skrevet

Jeg har alltid ønsket å gå på hvitvinsdietten.

Skrevet

Jeg bodde med en treningsfrik en gang, som drakk gjær blandet med vann hver morgen og kveld- det fylte visst opp magen slik at han ikke hadde lyst på mat.

PSMF har jeg gått på, det funker som f, raste ned i vekt. Problemet er at man ikke gidder noe så begrenset over lengre tid, dessuten er det ikke akkurat sunt om man holder på for lenge. 

Skrevet

Såg en kvinne på svenske hollywoodfruer, hun spiste bare kyllingbein og -knokler, hun var riktignok svært tynn.

Anonymous poster hash: 3f5ae...a67

Skrevet

Husker muttern drev med eplecidereddikk en gang. Det ga ingen merkbare utslag annet enn avsky.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På 90-tallet var det jo høy-karbo som gjaldt :D

Jah, var da jeg ble smellfeit!

Skrevet

Prøvde shake diett en uke, grusomt.

En liten stund var minstemann stor nok til å spise voksen mat så da delte jeg mesteparten av maten min med han :-P gikk helt til han fikk sine egne meninger

Skrevet

Hmm ... lurer på hvordan 2:5-dietten hadde fungert ... 2 dager fråtsing og fem dager askese :D

Skrevet

Har mer sansen for HFHC dietten og minus kalori dietten (kun is, da kroppen bruker så mye energi for å varme opp og forbrenne isen at den forbruker mer kalorier en det som er i isen)

Anonymous poster hash: 42ded...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...