Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 En liten uselvisk handling eller en stor med masse omtanke?? Jeg har oppfylt et ønske til barna mine, kostet bare tid og riktig vær så i dag var dagen😃 Ellers har jeg gitt tilbake en lommebok og hjulpet en eldre dame med å få handleposene inn i bilen. Anonymous poster hash: 5e434...4b3
Gjest Zaria Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Reiste meg for en gammel mann på bybanen😃
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Jeg sprer glede hver dag med noen kjappekommentarer og godt humør. Før helga var det en kollega som takket meg for at jeg hadde reddet dagen hennes, hun følte seg rævva før jeg kom og gledet henne😊 Synes det er veldig viktig å se andre mennesker og være positiv. Selv er jeg egentlig ganske deprimert, men med en gang jeg kommer meg på jobben så forsvinner det. Anonymous poster hash: 894f9...286
Gjest Antarctica Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Jeg har sunget for noen som ble veldig glade for det, kanskje det gjelds?
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Jeg har bistått en god venninne mens hun så huset sitt brant nesten ned. Holdt henne, vært med henne, trøstet henne, gjort praktiske oppgaver for henne, grått med henne og vært et medmenneske! En grusom dag og hjertet mitt blør for min gode venn❤️
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Jeg prøver og pleier å glede andre har er dag. Digger filmen Pay it forward! Men ikke dag var ikke dagen altså! Hørte noen på tog stasjonen som ikke skjønte noe av tabellene. Turister. Jeg gikk bort, sa at jeg kunne hjelpe, hvor skal dere etc. Dama så på meg som om jeg hadde svartedauen og løp! Ei lita jente mista kosekluten sin ut av vogna. Løp etter å leverte den. Mora klikka på meg. Hjalp en kollega med å åpne konto på mitt bankmøte. Fikk derfor ikke åpnet konto selv.. Tilbydde en å gå før meg gjennom billett luka på togstasjonen, ble så dytta vekk og inn i veggen av de neste 10 personene.. Kanskje min karma er full av bæsj?! Anonymous poster hash: 3c970...67f
sug lut Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Plukka opp en fremmed med stor koffert utenfor jobben og kjørte ham til stasjonen.
Gjest Antarctica Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Jeg prøver og pleier å glede andre har er dag. Digger filmen Pay it forward! Men ikke dag var ikke dagen altså! Hørte noen på tog stasjonen som ikke skjønte noe av tabellene. Turister. Jeg gikk bort, sa at jeg kunne hjelpe, hvor skal dere etc. Dama så på meg som om jeg hadde svartedauen og løp! Ei lita jente mista kosekluten sin ut av vogna. Løp etter å leverte den. Mora klikka på meg. Hjalp en kollega med å åpne konto på mitt bankmøte. Fikk derfor ikke åpnet konto selv.. Tilbydde en å gå før meg gjennom billett luka på togstasjonen, ble så dytta vekk og inn i veggen av de neste 10 personene.. Kanskje min karma er full av bæsj?!Anonymous poster hash: 3c970...67f Auda - smil til verden og du får et hånflir tilbake?!? Bedre lykke med morgendagens gode gjerninger!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Jeg prøver og pleier å glede andre har er dag. Digger filmen Pay it forward! Men ikke dag var ikke dagen altså! Hørte noen på tog stasjonen som ikke skjønte noe av tabellene. Turister. Jeg gikk bort, sa at jeg kunne hjelpe, hvor skal dere etc. Dama så på meg som om jeg hadde svartedauen og løp! Ei lita jente mista kosekluten sin ut av vogna. Løp etter å leverte den. Mora klikka på meg. Hjalp en kollega med å åpne konto på mitt bankmøte. Fikk derfor ikke åpnet konto selv.. Tilbydde en å gå før meg gjennom billett luka på togstasjonen, ble så dytta vekk og inn i veggen av de neste 10 personene.. Kanskje min karma er full av bæsj?! Anonymous poster hash: 3c970...67f Moren klikket fordi du gav henne kosekluten??? Hvorfor ble hun sint for det? Anonymous poster hash: 8a968...00e
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Kl er bare 9, men jeg har tydeligvis gjort 3 små veldig glad. Kun ved å sende med jordbær og blåbær i nistene Sønnen på 7 spør om jeg kan komme bort til ham. Jeg går bort, og han legger armene rundt halsen min og sier; "takk for at du sendte med jordbær, mamma, du er verdens snilleste mamma".. Små barn, store gleder. Skulle visst ikke så mye til for å glede i dag
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Jepp! Barna fikk gulrotkake til frokost og var superhappy. De vet ikke at den er kjernesunn. Haha😊😊 Anonymous poster hash: 0cfc0...57c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Jepp! Barna fikk gulrotkake til frokost og var superhappy. De vet ikke at den er kjernesunn. Haha😊😊 Anonymous poster hash: 0cfc0...57c Oppskrift? Anonymous poster hash: 09fc2...5ef
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #13 Skrevet 21. april 2015 Jepp! Barna fikk gulrotkake til frokost og var superhappy. De vet ikke at den er kjernesunn. HahaAnonymous poster hash: 0cfc0...57c Var det bare barna som fikk eller ble det litt kake på mamman å? Anonymous poster hash: 86432...9df
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #14 Skrevet 21. april 2015 Har ikke møtt på noen anledninger til det de siste dagene, men tror min datter blir veldig glad når hun oppdager nistepakken med fersk eggerøre, nøtter og bær i dag . Anonymous poster hash: 5884d...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå