Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg og mannen har ei datter på 1,5 år som sover dårlig om natta. Derfor legger jeg meg svært ofte før 21.30. Men mannen synes dette er for tidlig. Spør hver dag om han skal bli med opp, om han skal være oppe lenge osv osv. Han sier bare at han skal se ferdig programmet på TV så kommer han, eller at han kommer etter hvert. Enten kommer han etter jeg har sova, stort sett rundt midnatt. Evt sover han på sofaen fordi han sovna foran tv'en. Vi krangler aldri, men nå har vi ikke hatt sex på 2 mnd. Vanligvis har vi hatt en gang i uka, selv med liten baby i hus. Hva hadde du trodd? Utro? Greit det er for tidlig å legge seg, men hadde han hatt lyst på sex hadde han vel blitt med opp og heller gått ned igjen etterpå? Anonymous poster hash: 52740...afc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Jeg hadde trodd at han hadde vært like trøtt og sliten han og.. Menn kan faktisk bli slitne de og. Anonymous poster hash: 2f4f7...020
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Min eks holdt på sånn.. Viste seg han satt og chatta, sendte sms etc med andre damer. Møtte fler av de også.. Men det trenger jo ikke være sånn Anonymous poster hash: 3da6d...0c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Min eks holdt på sånn.. Viste seg han satt og chatta, sendte sms etc med andre damer. Møtte fler av de også.. Men det trenger jo ikke være sånn Anonymous poster hash: 3da6d...0c2 Tror i utgangspunktet ikke det om han, men han sitter så mye med telefonen at jeg tror noe er "galt"... Anonymous poster hash: 52740...afc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Min eks holdt på sånn.. Viste seg han satt og chatta, sendte sms etc med andre damer. Møtte fler av de også.. Men det trenger jo ikke være sånn Anonymous poster hash: 3da6d...0c2 Tror i utgangspunktet ikke det om han, men han sitter så mye med telefonen at jeg tror noe er "galt"... Anonymous poster hash: 52740...afc Varsellampa mi ringte altfor sent den og... Han la bestandig mobilen i hylla med front ned når jeg var våken :-/ Anonymous poster hash: 3da6d...0c2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Vi har det akkurat slik du beskriver, men jeg er den som sitter oppe. Mannen er trøtt tidlig, jeg er utpreget b-menneske som heller går for lut og kaldt vann enn å legge meg så pass tidlig. Føler jeg ikke får noe ut av kvelden hvis jeg legger meg tidlig. Hender jeg blir med å legge meg for hans del, da blir det ofte noe lett sexaktig, ikke fordi jeg vil men fordi jeg får så dårlig samvittighet pga lav sexlyst. Hadde aldri koblet hans oppførsel til utroskap! Anonymous poster hash: 6921e...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå