Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Er dere hjemme når hun vasker, eller holder de på alene i huset? Hvordan ordner dere da det praktiske? Har hun nøkkel? Vi har nettopp fått vaskehjelp - men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til å la henne holde på alene i huset! Men jeg kan jo ikke ha hjemmekontor fast hver mandag heller.. Anonymous poster hash: f7ede...03a
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Søsteren min vaska hos en familie, de var aldri hjemme. De la igjen nøkken så hun kunne låse seg inn:) Anonymous poster hash: 3616a...fe7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Vi legger ut nøkkel til henne. Og vi er ikke hjemme når hun vasker. Anonymous poster hash: bf419...206
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Er ikkr hjemme når hun kommer. Har permisjon nå så jeg tar med baby og hund bort så hun får fred til å vaske Anonymous poster hash: e2c00...314
stratosku Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Vi legger ut nøkkel og forlater huset. Jeg stoler på at hun gjør jobben hun skal, og har aldri vært redd for at hun skal være der alene :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 De er alene, to damer som vasker i sammen. Anonymous poster hash: aa473...bca
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Firmaet har nøkkel og låser seg inn selv. Anonymous poster hash: 13ce4...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå