Gå til innhold

Synes dere Taylor Swift er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg veldig fascinert av det feilfrie utseendet hennes. Hun ser jo nøyaktig ut som en barbiedukke! Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes hun er pen eller ikke.

Anonymous poster hash: 5d552...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er pen.

Anonymous poster hash: bb8fe...ab8

Skrevet

Veldig pen!

Anonymous poster hash: 00130...e66

Skrevet

Pen, men ikke sånn sexy pen...ikke en utstråling jeg blir betatt av.

Anonymous poster hash: da6f3...1bf
Skrevet

Jeg synes hun er pen! 

Anonymous poster hash: 7bc2f...f6e
Skrevet

Ikke uten sminke :)

Anonymous poster hash: 96510...ce4
Skrevet

Synes hun er pen, men ikke vakker. For spisst ansikt.

Anonymous poster hash: 3c499...122
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Syns hun er helt nydelig! Fikk enda mer sansen for henne etter Shake it og videoen, der virker ho litt morsom og ikke så høy på seg selv ;) Etter den er hun mye penere i mine øyne :)

Skrevet

Dette forstår jeg ikke... Pen, men ikke vakker?

Skrevet

Selvfølgelig er hun pen, men jeg synes ikke hun har utstråling. Jeg har sett henne på en del talkshow og jeg synes alltid det er en litt småklein stemning over det.. Jeg liker bedre damer som er sjarmerende og søte, da blir det vakre i mine øyne. Men det er selvsagt helt subjektivt. Sånn rent utseendemessig er hun jo alldeles ikke stygg.

Skrevet

Dette forstår jeg ikke... Pen, men ikke vakker?

Nei, kanskje bare jeg som differensierer sånn. Altså pen, men ikke noe spesiell. Ikke en skjønnhet, men normalt pen.

Skrevet

Hun har nydelig hud og pene øyne, men jeg faller mer for søte, litt rare jenter.

Anonymous poster hash: dbd58...dc0
Skrevet

Synes ikke hun er pen.

Anonymous poster hash: 20b33...766

Skrevet

Hun er pen. Men også ganske vanlig. Når jeg tenker vakker er det noe mer jeg liker enn bare utseende. Utstrålingen, personlighet ol.

Kan godt hende hun er det og, men jeg har bare sett hun på bildet.

Anonymous poster hash: 8f0fb...418

Skrevet

Hun er nydelig, ser ut som en dukke. Helt feilfri faktisk.

Skrevet

Tja, hun er jo pen(som de aller fleste når de sminker seg og fikser håret). Men ikke vakker eller typen jeg hadde snudd meg etter på gata og tenkt WOW. Tror jeg er litt blind på skjønnhet, synes liksom alle mennesker er vanlige, kan faktisk ikke nevne noen, hverken man. Eller kvinne, som jeg synes er smellvakre.. Det må være noe mer enn utseende altså :)

Anonymous poster hash: 04b09...d2d

Skrevet

Rent objektivt er hun veldig pen, men jeg synes hun er usjarmerende/null utstråling...

Anonymous poster hash: 2ed70...f20

Skrevet

Pen men ikke vakker. Og uten sminke synes jeg ikke hun er pen engang ( ekte sminkefri bilder, ikke sånne med litt sminke som frontes som au natural)

Anonymous poster hash: 238a6...a36

Skrevet

jeg syntes hun er nydelig.. og syntes det er rart dere sier hun ikke har utstrålig. For det syntes jeg virkelig hun har, og glimt i øyet samtidig som hun er litt "rar". Sjarmerende :)

Anonymous poster hash: ac22e...a1a
Skrevet

synes hun er veldig søt, hun har en herlig personlighet, og er morsom, og jeg liker henne veldig godt :),men ville vel ikke kalt henne pen,men veldig søt er hun :)

Skrevet

For tynn, syns jeg.. så kanskje hun ville vært vakker med noe kilo mer :) Men søt, jada. 

Anonymous poster hash: eb9f6...9b0
Skrevet

Syns hun er pen på bilder, men ikke fullt så pen "live" (dvs på tv og i filmer ol) Hun er veldig fotogen.

Anonymous poster hash: e0559...e81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...