Gå til innhold

Kjøpte vogn på finn - ble lurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg hater å bli lurt og nå har jeg blitt skikkelig lurt også. Kjøpte en stokke xplory vogn på finn. Selger sa den var fra 2013 og den hadde det grå trekket som kom rundt 2013. Tenkte ikke mer over det.

Da jeg skulle sette sammen sittedel som barnet nå er stort nok til å bruke ser jeg at kalesj og trekk ikke kan festes på selve sittedelen. Etter mye frem og tilbake med selger og til butikken de hadde kjøpt vognen fra spurte jeg Stokke om når vognen var fra, de kan se det ut i fra serienummeret. Understellet på vogna er fra 2011 og sittedel fra 2009. Trekket og kalesj er fra 2013. Dette passer ikke sammen, får ikke festet det på selve sittedelen.

Er så sykt irriterende. Nå må jeg kjøpe en ny sittedel til flere tusen kroner for å få brukt vogna. Dette visste jo selger, de har med viten og vilje skrevet feil opplysninger i annonsen og til oss når vi var der. Nå har jeg sendt saken til Forbrukerrådet, men tviler på at det løser noe. Selger nekter å rette opp i dette og mener de ikke har gjort noe feil... blir så oppgitt :( :(

Noen som har fått en sak behandlet hos Forbrukerrådet? Gjorde selgeren opp etter seg etter behandlingen?

Anonymous poster hash: a78fd...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korleis kjøpte du vogna ?

Anonymous poster hash: 737a6...e13

Skrevet

Jeg kjøpte ei Phil & Ted-vogn som angivelig var 1 år gammel...Den ramlet nesten fra hverandre den første uka, og etter litt research på serienummeret fant jeg ut at vogna var nesten 4 år gammel...kom ingen vei med selger og hadde ikke energi til å ta det gjennom forbrukerrådet. Aldri mer!!

Anonymous poster hash: 5446d...5cc

Skrevet

Korleis kjøpte du vogna ?

Anonymous poster hash: 737a6...e13

Var og så på den hos selger. Burde sikkert sett at det ikke gikk an å feste de ulike delene men det var først når jeg prøvde å sette sammen vogna selv at jeg så at det ikke gikk. Kjøpte den kontant.

Skrevet

Jeg kjøpte ei Phil & Ted-vogn som angivelig var 1 år gammel...Den ramlet nesten fra hverandre den første uka, og etter litt research på serienummeret fant jeg ut at vogna var nesten 4 år gammel...kom ingen vei med selger og hadde ikke energi til å ta det gjennom forbrukerrådet. Aldri mer!!

Anonymous poster hash: 5446d...5cc

Huff, så surt :( :( Hvor mye betalte du? Er så sykt irriterende å bli lurt. Dårlig gjort av selgeren! De visste nok hvor dårlig den vogna di var :(

Skrevet

Rapporter selger iallefall til finn.no

Skrevet

Hadde rapportert selger til finn.no

og så hadde jeg lagt ut sittedelen for salg, og sett om der var en passende sittedel å få kjøpt brukt, før jeg evt. kjøpte ny.

Anonymous poster hash: 7e014...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...