Gå til innhold

Første ultralyd imorgen!!! Spent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 12 uke i morgen, altså 11+1. Hva kan jeg forvente? Skal til kvinneklinikken 1/ Jordmora i Tønsberg. Andre som har vært der??

Anonymous poster hash: ae69c...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du se en bitte liten baby :) det er kjempefint, for du kan se hele babyen.

Ordinær ul er barnet for stort til å se hele,

De kan sjekke at alt er bra, sjekke nakkefold osv

Lykke til :)

Skrevet

Da får du se en bitte liten baby :) det er kjempefint, for du kan se hele babyen.

Takk for svar! Gleder meg skikkelig 😊😊 Blir spennende. Var usikker på om jeg fikk se en liten nøtt eller noe mer spennende 😂 Håper bare alt er bra!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han er veldig dyktig og du får se fine bilder! Han har topp utstyr, mye bedre enn det rælet de har på sykehuset

Skrevet

Takk for svar! Gleder meg skikkelig Blir spennende. Var usikker på om jeg fikk se en liten nøtt eller noe mer spennende Håper bare alt er bra!! Anonymous poster hash: ae69c...814

det er mer enn en nøtt ! Haha

Jeg var nå i uke 10 og det var en bitteliten baby på 34 mm som sprellet med armer og ben :)

Helt utrolig og fantastisk !

Skrevet

Han er veldig dyktig og du får se fine bilder! Han har topp utstyr, mye bedre enn det rælet de har på sykehuset

Så moro!! Kan man kjøpe bilder? Eller får man kanskje? Kiler litt i magen! Første barnet og første ultralyd! Ble med ett veldig virkelig!

Skrevet

Takk for svar! Gleder meg skikkelig Blir spennende. Var usikker på om jeg fikk se en liten nøtt eller noe mer spennende Håper bare alt er bra!! Anonymous poster hash: ae69c...814

Jeg var nå i uke 10 og det var en bitteliten baby på 34 mm som sprellet med armer og ben :)

På film ser man ikke alltid at det er en baby så er greit å spørre så jeg ikke blir skuffa 😂 Kjenner det kiler i magen nå! Inni der ligger et lite nurk og i morgen får jeg se det for første gang ❤️ Fantastisk!!! Stor glede inni meg nå!

Skrevet

På film ser man ikke alltid at det er en baby så er greit å spørre så jeg ikke blir skuffa Kjenner det kiler i magen nå! Inni der ligger et lite nurk og i morgen får jeg se det for første gang ❤ Fantastisk!!! Stor glede inni meg nå! Anonymous poster hash: ae69c...814
det er utrolig spennende , dette er min tredje og jeg er absolutt like spent denne gangen :)
Skrevet

På film ser man ikke alltid at det er en baby så er greit å spørre så jeg ikke blir skuffa Kjenner det kiler i magen nå! Inni der ligger et lite nurk og i morgen får jeg se det for første gang ❤ Fantastisk!!! Stor glede inni meg nå! Anonymous poster hash: ae69c...814
det er utrolig spennende , dette er min tredje og jeg er absolutt like spent denne gangen :)
Det er et like stort mirakel hver gang! 😊 Føler meg utrolig velsignet om dagen.. Kan nesten ikke tro det, og gleder meg til å fortelle det til besteforeldrene mine i morgen om alt er bra ❤️❤️

Skrevet

Han er utrolig flink. Gått til han i alle år! Med alt! Du får med bilder ... Skal dit på onsdag :)

Skrevet

Han er utrolig flink. Gått til han i alle år! Med alt! Du får med bilder ... Skal dit på onsdag :)

Jeg gleder meg!

Skrevet

Jeg gleder meg!

Det burde du!!!:) jeg er kun i uke 7 men skal dit..... Du har vært flink som har ventet uten noe bekreftelse :) go girl!

Anonymous poster hash: 81b95...636

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 11+5 og fikk se en fullverdig baby på 5.3 cm :) Fikk kikke på noen av organene og babyen lå å padlet med beina og veivet med armene. Så både ører og nese, hjerte med hjertelyd, ryggraden, blæra og litt til. Så man kan se mye når man er kommet til uke 12 :) 

Skrevet

Gratulerer HI. Bare å glede seg!

Legger ved eget ul bilde fra 12+0.

En ser ganske så mye, som du ser...

Anonymous poster hash: 1bdce...8a9

post-42-49605_thumb.jpg

Skrevet

Jeg gleder meg!

Det burde du!!!:) jeg er kun i uke 7 men skal dit..... Du har vært flink som har ventet uten noe bekreftelse :) go girl!

Anonymous poster hash: 81b95...636

Må innrømme at jeg er redd det ikke er noe der eller at hjertet ikke slår osv. Skulle gjerne vært der før, men nå blir det ekstra moro siden jeg har ventet så lenge! 😊😊😊 HI

Skrevet

Hvordan gikk det, HI?

Skrevet

Hvordan gikk det, HI?

Alt var i den skjønneste orden! Akkurat passe stor for alderen og termin ble flytta to dager tidligere 😊 Hørte hjertet banke og fikk noen bilder i tillegg til at vi så barnet sprelle der inne når han flyttet apparatet rundt på magen 😊😊 Det var fantastisk!! ❤️ HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...