Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hvor stor sjanse kan d være for en "vanlig" dame å få jobb som helsesekretær?? Er såååå lei av å være arb.ledig at jeg vurderer å søke på jobber jeg egentlig ikke er helt kvalifisert for... Anonymous poster hash: ec69e...220
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Hvis du ikke har relevant utdanning er sjansen for å få jobb stort sett lik null. Heldigvis. Anonymous poster hash: 85cca...00e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Enten så må du gå helsesekretær-linja på Vgs eller så kan du ta et intensiv-kurs privat på 10mnd. Du må ta ganske mange avgjørelser som helsesekretær. Når folk ringer for eksempel; hva må sjekkes i dag? hva kan vente? Trengs øyeblikkelig hjelp osv. Så jeg syns det er greit at de ikke bare plukker folk fra gata. Anonymous poster hash: f542b...65c
Mummydear Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Desverre ingen. Det er ikke bare å sitte å ta telefonen å dele ut timer ser du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå