Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jenta, 12 år, har det siste halv året hatt akutt vondt i magen tre ganger. Det har gitt seg relativt kjapt de to forrige gangene, så har tenkt at det har vært noe krampelignende før mens. Hun har ikke fått mensen enda! I går ettermiddag fikk hun det igjen. Det ble noe bedre, men hun har enda vondt. Vi skal til legen senere idag, så håper vi finner utav hva det kan være. Det som gir meg en ekkel følelse, er at det ikke slipper helt taket!! Når hun sitter helt i ro går det fint, men når hun beveger seg gjør det vondt. Vondten sitter rett under navlen. Jeg kan ikke selv huske om jeg hadde noe lignende i puberteten, så nå sitter jeg her da og er redd det er noe annet?! Noen med egenerfaring her? Hun har forresten ikke feber! Anonymous poster hash: 41566...f7a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Blindtarmen, kanskje? Er hun kvalm? Ellers kan det også være noe psykisk, uansett lurt å ta henne på alvor og få henne til legen Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Har også tenkt psykisk, men det oppstår vel sjelden så akutt? Får jo høre hva legen sier, håper selvfølgelig ille at det er noe alvorlig!! Takk for svar og lykkeønskninger:)! Anonymous poster hash: 41566...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå