Gå til innhold

Fragmin, blodutredelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt fragmin i ca 9 uker nå. Skal ta hele svangerskapet. Tar 10 000 morgen, 7500 kveld. Får selvfølgelig kuler og blåmerker, men denne synes jeg var så mørk? Fortsatt ikke noe å bekymre seg for?

post-42-0-61650300-1429515283_thumb.jpg

Anonymous poster hash: c18ac...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for :)

Anonymous poster hash: 42151...ed4
Skrevet

Er jo et helt vanlig blåmerke?

Anonymous poster hash: 27141...38f

Skrevet

Er jo et helt vanlig blåmerke?Anonymous poster hash: 27141...38f

Nei,det er sort. Ikke så lett å få med på bodet ;)

Skrevet

Har tatt fragmin i ca 9 uker nå. Skal ta hele svangerskapet. Tar 10 000 morgen, 7500 kveld. Får selvfølgelig kuler og blåmerker, men denne synes jeg var så mørk? Fortsatt ikke noe å bekymre seg for?

attachicon.gifimage.jpg

Jeg går også på fragmin, og det hender seg det blir sånn hvis man treffer en liten åre..

Du skal stikke inn nåla, og trekke ut stempelet litt, hvis du får blodsvar skal du stikke et annet sted, da unngår du dette hvertfall.

Men hvorfor tar du så store doser? Kanskje du er litt overvektig? Jeg er 68 kg, men fikk beskjed om at hvis jeg skulle legge på meg mye under svangerskapet (opptil 90kg) måtte jeg ha to sprøyter.

Jg har proteinS-mangel og må ta 5000 hver morgen, men ingenting på kvelden. Jeg skal gå på dette hele svangerskapet ut, og 6 uker etter fødsel. Nå er jeg 14 uker på vei.

Anonymous poster hash: 03fff...958

Skrevet

Har tatt fragmin i ca 9 uker nå. Skal ta hele svangerskapet. Tar 10 000 morgen, 7500 kveld. Får selvfølgelig kuler og blåmerker, men denne synes jeg var så mørk? Fortsatt ikke noe å bekymre seg for?attachicon.gifimage.jpgAnonymous poster hash: c18ac...c7c

Jeg går også på fragmin, og det hender seg det blir sånn hvis man treffer en liten åre..Du skal stikke inn nåla, og trekke ut stempelet litt, hvis du får blodsvar skal du stikke et annet sted, da unngår du dette hvertfall. Men hvorfor tar du så store doser? Kanskje du er litt overvektig? Jeg er 68 kg, men fikk beskjed om at hvis jeg skulle legge på meg mye under svangerskapet (opptil 90kg) måtte jeg ha to sprøyter.Jg har proteinS-mangel og må ta 5000 hver morgen, men ingenting på kvelden. Jeg skal gå på dette hele svangerskapet ut, og 6 uker etter fødsel. Nå er jeg 14 uker på vei. Anonymous poster hash: 03fff...958
Jeg setter ikke sprøyta selv, men sprøytesetteren har aldri opplevd at det har kommet ut blod før ETTER at nåla er trukket ut. Og da er det jo for sent. Dessuten må man vel hive sprøyta hvis man skal stikke et annet sted.

Jeg får terapeutisk høydose siden jeg holdt på å dø etter forrige svangerskap. Jeg slipper heldigvis sprøytene etter fødsel (det er faktisk min gulrot for å ikke kollapse mentalt..), da går jeg over på piller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...