Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Til jente: Iben Augusta Til gutt: Thorvald Anonymous poster hash: 1f386...948
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Helt ok thorvald er tøft Anonymous poster hash: be75e...fa5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok. Anonymous poster hash: b6bb5...989
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Trodde Iben var et guttenavn? Anonymous poster hash: 410d1...3a0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Not my cup of tea! Men DU skal velge navn DU elsker til DINE barn!! Anonymous poster hash: e7eb1...8e4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Siden du spør - Iben Augusta; nydelig!! Thorvald - GRØSS!!! Anonymous poster hash: f066c...acc
rytme Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Thorvald er fint. Og Iben er fint. Augusta synes jeg var vel tungt
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok.Anonymous poster hash: b6bb5...989 Hva gjør du med barna dine, a? 0-5 år: Leander 5-10 år: Martin 10-15 år: Kenneth 15-25 år: Philip 25-40 år: Karl 40-60 år: Thorvald Det blir mange navneskifter, gitt. Husk når du gir ungen din et "babynavn", så er det et navn den skal ha som voksen. Som et familiemedlem sa sa hun hørte om en gammel mann som het Joakim: haha, Joakim på en voksen mann?? Ehh Anonymous poster hash: be75e...fa5
Bustetroll Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok.Anonymous poster hash: b6bb5...989 Hva gjør du med barna dine, a? 0-5 år: Leander 5-10 år: Martin 10-15 år: Kenneth 15-25 år: Philip 25-40 år: Karl 40-60 år: Thorvald Det blir mange navneskifter, gitt. Husk når du gir ungen din et "babynavn", så er det et navn den skal ha som voksen. Som et familiemedlem sa sa hun hørte om en gammel mann som het Joakim: haha, Joakim på en voksen mann?? Ehh Anonymous poster hash: be75e...fa5 Men husk at om 60 år kryr det av både leander'e, Oline'r og lucas'er på gamlehjemmene
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Iben og Thorvald er kjempefine, Augusta synes jeg er i overkant tungt. Jeg er vel generelt ikke så begeistret for jentenavn med a-ending. Anonymous poster hash: 398c7...946
Gjest Antarctica Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Syns Iben Augusta var over the top. Iben er lite feminint i mine ører.
Iiiiik Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Jeg synes Iben er fint, liker også Thorvald. Liker ikke så godt dobbeltnavn, så ville ikke hatt Augusta.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Synes Iben Augusta var utrolig fin navn Anonymous poster hash: c0e10...a42
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #16 Skrevet 20. april 2015 Elsker Augusta! Men er mer lunken til Iben. Thorvald er helt fint, men ikke øverst på min liste. Anonymous poster hash: 11fe3...f35
Mandala Skrevet 20. april 2015 #17 Skrevet 20. april 2015 Trodde Iben var et guttenavn? Anonymous poster hash: 410d1...3a0 Det er visst et unisex-navn.
☆☆☆ Skrevet 20. april 2015 #18 Skrevet 20. april 2015 Iben er fint på jente, eg steilar framleis litt når gutar heiter det (tenker Ib=gut, Iben=jente). Iben Augusta er fint, men begge namna er finare aleine. Spesielt Augusta likar eg godt. Thorvald er også fint.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. april 2015 #19 Skrevet 20. april 2015 Torvald er flott, men uten H. Jentenavnet er ikke i min gate, for å si det sånn. Finne noe i samme stil som guttenavnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå