Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jente:

Iben Augusta

 

Til gutt:

Thorvald

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok :) thorvald er tøft

 

Anonymous poster hash: be75e...fa5

Skrevet

Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok.

 

Anonymous poster hash: b6bb5...989

Skrevet

Trodde Iben var et guttenavn?

 

Anonymous poster hash: 410d1...3a0

Skrevet

Not my cup of tea! Men DU skal velge navn DU elsker til DINE barn!! :)

 

Anonymous poster hash: e7eb1...8e4

Skrevet

Siden du spør - Iben Augusta; nydelig!! Thorvald - GRØSS!!!

 

Anonymous poster hash: f066c...acc

Skrevet

Thorvald er fint. Og Iben er fint. Augusta synes jeg var vel tungt ;)

Skrevet

Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok.Anonymous poster hash: b6bb5...989

Hva gjør du med barna dine, a?

 

0-5 år: Leander

5-10 år: Martin

10-15 år: Kenneth

15-25 år: Philip

25-40 år: Karl

40-60 år: Thorvald

 

Det blir mange navneskifter, gitt. Husk når du gir ungen din et "babynavn", så er det et navn den skal ha som voksen. Som et familiemedlem sa sa hun hørte om en gammel mann som het Joakim: haha, Joakim på en voksen mann??

 

Ehh

 

Anonymous poster hash: be75e...fa5

Skrevet

 

Jentenavnet augusta synes jeg er litt tungt. Thorvald er litt "gammelmans" navn.. Iben er ok.Anonymous poster hash: b6bb5...989

Hva gjør du med barna dine, a?

 

0-5 år: Leander

5-10 år: Martin

10-15 år: Kenneth

15-25 år: Philip

25-40 år: Karl

40-60 år: Thorvald

 

Det blir mange navneskifter, gitt. Husk når du gir ungen din et "babynavn", så er det et navn den skal ha som voksen. Som et familiemedlem sa sa hun hørte om en gammel mann som het Joakim: haha, Joakim på en voksen mann??

 

Ehh

 

Anonymous poster hash: be75e...fa5

 

Men husk at om 60 år kryr det av både leander'e, Oline'r og lucas'er på gamlehjemmene

Skrevet

Iben og Thorvald er kjempefine, Augusta synes jeg er i overkant tungt. Jeg er vel generelt ikke så begeistret for jentenavn med a-ending.



Anonymous poster hash: 398c7...946
Gjest Antarctica
Skrevet

Syns Iben Augusta var over the top. Iben er lite feminint i mine ører.

Skrevet

Jeg synes Iben er fint, liker også Thorvald. Liker ikke så godt dobbeltnavn, så ville ikke hatt Augusta.

Skrevet

Synes Iben Augusta var utrolig fin navn



Anonymous poster hash: c0e10...a42
Skrevet

Elsker Augusta! Men er mer lunken til Iben.

 

Thorvald er helt fint, men ikke øverst på min liste.

 

Anonymous poster hash: 11fe3...f35

Skrevet

Trodde Iben var et guttenavn?

 

Anonymous poster hash: 410d1...3a0

Det er visst et unisex-navn.

Skrevet

Iben er fint på jente, eg steilar framleis litt når gutar heiter det (tenker Ib=gut, Iben=jente). Iben Augusta er fint, men begge namna er finare aleine. Spesielt Augusta likar eg godt.

 

Thorvald er også fint.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Torvald er flott, men uten H. Jentenavnet er ikke i min gate, for å si det sånn. Finne noe i samme stil som guttenavnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...