Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Bytte ut brødskiver med rugsprø, lunsjen enten med litt havregrøt med kanel og sukrin, eller en salat. kylling/fisk med grønnsaker til middag. Så f.eks: - 2-3 rugsprø med pålegg. Bruker f.eks ekstra lett gulost, uten smør. - Salat til lunsj, eller en liten porsjon havregrøt. - Kjøtt og fisk (et stykke) + grønnsaker og vann og drikke. - Skyr til kveldsmat..? For lite mat? evt, kom med forslag Magen er særlig et problemområde, jeg fikk mitt yngste barn for et år siden! Er dessverre ikke noe flink med mellommåltid, ekstrem lavkarbo klarer jeg heller ikke! Veier 57,5 kilo, og må nok trene litt i tillegg. Anonymous poster hash: 4bf31...760
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Bytte ut brødskiver med rugsprø, lunsjen enten med litt havregrøt med kanel og sukrin, eller en salat. kylling/fisk med grønnsaker til middag. Så f.eks: - 2-3 rugsprø med pålegg. Bruker f.eks ekstra lett gulost, uten smør. - Salat til lunsj, eller en liten porsjon havregrøt. - Kjøtt og fisk (et stykke) + grønnsaker og vann og drikke. - Skyr til kveldsmat..? For lite mat? evt, kom med forslag Magen er særlig et problemområde, jeg fikk mitt yngste barn for et år siden! Er dessverre ikke noe flink med mellommåltid, ekstrem lavkarbo klarer jeg heller ikke! Veier 57,5 kilo, og må nok trene litt i tillegg. Anonymous poster hash: 4bf31...760 Vet mange kommer til å si at det er aaaaltfor lite mat, og at du må spise mer. Men jeg følger nesten eksakt samme plan som deg noen uker når jeg kjenner at bukselinningen strammer og det funker som fjell. Putter dog på 5-6 nøtter og noen frukt (mest epler) på som mellommåltider, samt at jeg trener lett (jogger eller går tur). Kjør på! Anonymous poster hash: 37ac9...73a
MarianeA Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Dette er for lite mat, for lite fett, frukt og grønnsaker. Du trenger mer av alt for å få et balansert kosthold.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Bytte ut brødskiver med rugsprø, lunsjen enten med litt havregrøt med kanel og sukrin, eller en salat. kylling/fisk med grønnsaker til middag. Så f.eks: - 2-3 rugsprø med pålegg. Bruker f.eks ekstra lett gulost, uten smør. - Salat til lunsj, eller en liten porsjon havregrøt. - Kjøtt og fisk (et stykke) + grønnsaker og vann og drikke. - Skyr til kveldsmat..? For lite mat? evt, kom med forslag Magen er særlig et problemområde, jeg fikk mitt yngste barn for et år siden! Er dessverre ikke noe flink med mellommåltid, ekstrem lavkarbo klarer jeg heller ikke! Veier 57,5 kilo, og må nok trene litt i tillegg. Anonymous poster hash: 4bf31...760 Hvor høy er du?? Anonymous poster hash: 9ffc4...2ae
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Bytte ut brødskiver med rugsprø, lunsjen enten med litt havregrøt med kanel og sukrin, eller en salat. kylling/fisk med grønnsaker til middag. Så f.eks: - 2-3 rugsprø med pålegg. Bruker f.eks ekstra lett gulost, uten smør. - Salat til lunsj, eller en liten porsjon havregrøt. - Kjøtt og fisk (et stykke) + grønnsaker og vann og drikke. - Skyr til kveldsmat..? For lite mat? evt, kom med forslag Magen er særlig et problemområde, jeg fikk mitt yngste barn for et år siden! Er dessverre ikke noe flink med mellommåltid, ekstrem lavkarbo klarer jeg heller ikke! Veier 57,5 kilo, og må nok trene litt i tillegg. Anonymous poster hash: 4bf31...760 Hvor høy er du?? Anonymous poster hash: 9ffc4...2ae 160 cm. Anonymous poster hash: 4bf31...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå