Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Utbetalingsdagen skal være i dag, men det tar vel et par dager før det er på konto uansett? :-) Anonymous poster hash: 2a87c...d46
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 ?! Anonymous poster hash: ec899...7fa Hva? Anonymous poster hash: 2a87c...d46
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 HI mener kanskje AAP? Anonymous poster hash: a0a43...69c
Line-mamma til to herlige Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Jeg har motatt arv den datoen jeg har fått beskjed om. Så har du fått Mandag 20 april, så kommer de nok idag.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Nei arv. Jeg har arvet endel penger.. Og det står utbetalingsdag 20 april Hi Anonymous poster hash: 2a87c...d46
Line-mamma til to herlige Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Da er det meningen de skal stå på konto nå? Evt litt utpå dagen:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Jeg har motatt arv den datoen jeg har fått beskjed om. Så har du fått Mandag 20 april, så kommer de nok idag. Okei, så bra. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 2a87c...d46
Sint naken biltyv Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da... Er du helt frisk? Anonymous poster hash: 9111a...3cb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da... Hæ?! Alle er vel glade for arv? 😊 Min bestefar døde for 2 år siden, arveoppgjøret har tatt sin tid. Min mor har gitt sin del til oss 3 barna. Veldig synd at morfar døde, men må innrømme at jeg ikke sørger lenger! Hans tid var kommet.. Hi For en måte å snakke på forresten "pedofil, pappa, sex" sånt tøyser man da ikke med? Anonymous poster hash: 2a87c...d46
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da... Det er vel ikke opp til deg hvordan folk uttrykker en evt sorg "offentlig"? For noen er slikt svært personlig og ikke noe man uttrykker overfor andre, verken muntlig eller på fora. Skjønner ikke helt hvorfor du skal dømme folk pga det? Anonymous poster hash: 2bc35...c00
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Hæ?! Alle er vel glade for arv? Anonymous poster hash: 2a87c...d46 Jeg var alldeles ikke glad for å få arv da min mor døde. Anonymous poster hash: b5e36...53b
Sint naken biltyv Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da...Hæ?! Alle er vel glade for arv? 😊 Min bestefar døde for 2 år siden, arveoppgjøret har tatt sin tid. Min mor har gitt sin del til oss 3 barna. Veldig synd at morfar døde, men må innrømme at jeg ikke sørger lenger! Hans tid var kommet.. Hi For en måte å snakke på forresten "pedofil, pappa, sex" sånt tøyser man da ikke med? Anonymous poster hash: 2a87c...d46 Nei alle er ikke glade for arv. Hva har du røyka?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Mine foreldre er veldig opptatt av å bruke opp alt sitt, "kose seg", prioritere seg selv til enhver tid og ikke spare på noe, for det har de lært på "pensjonistkurs". Så hvis det viser seg at de mot formodning etterlater seg noe når den tid kommer, så kommer jeg faktisk til å bli glad for at de har tenkt litt på oss også. Skyt meg. (Og nei, det er ikke det samme som å bli glad for at de er døde.) Anonymous poster hash: 5f9a9...9df
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #16 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da... De fleste av oss klarer faktisk å skjønne at det kan være greit med ekstra penger selv om man ikke feirer at personen er død. Men sunn fornuft er visst ikke for alle. Anonymous poster hash: b4dd9...398
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #17 Skrevet 20. april 2015 Mine foreldre er veldig opptatt av å bruke opp alt sitt, "kose seg", prioritere seg selv til enhver tid og ikke spare på noe, for det har de lært på "pensjonistkurs". Så hvis det viser seg at de mot formodning etterlater seg noe når den tid kommer, så kommer jeg faktisk til å bli glad for at de har tenkt litt på oss også. Skyt meg. (Og nei, det er ikke det samme som å bli glad for at de er døde.) Anonymous poster hash: 5f9a9...9df Sånn er min mor også . Men hun tar gledelig i mot arv fra sine foreldre.. Anonymous poster hash: 5331e...9c9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #18 Skrevet 20. april 2015 Ikke noe å spøke med. Jeg venter faktisk på arv etter min far og han var pedofil. Er ikke lei meg for at han er død men ser frem til å få pengene. Anonymous poster hash: aece2...2e2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #19 Skrevet 20. april 2015 Tenker kanskje at det er greit å droppe smilefjes når snakker om arv? Med mindre det var den pedofile pappaen din som hadde sex med deg hele oppveksten din som er død da... Hærregud. Nå synes jeg du gikk for langt. Hvorfor er du så uhøflig? Anonymous poster hash: 3041a...9a6
Gjest Zaria Skrevet 20. april 2015 #20 Skrevet 20. april 2015 Nå synes jeg du gikk over grensen Biltyven😡 som flere her skriver så betyr det jo overhodet ikke at man er glad for at noen er død selv om man kan glede seg over noen ekstra kroner! Min far døde ifjor, og pga litt arv etter han har jeg mulighet til å få holdt en fin konfirmasjon for datteren min. Ikke noe ekstragavant, men en fin feiring. Men det betyr jo ikke at jeg er glad for at han døde! Jeg synes virkelig at du skal begynne å tenke litt over hva du slenger ut av deg, og huske på at ord kan såre og ødelegge mer enn mange tror!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 20. april 2015 #21 Skrevet 20. april 2015 Personangrep fjernet. Hold dere til det tråden handler om i stedet for å kverulere og være ufine. Jigglewiggle Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå