Gå til innhold

Hvor mye sover din 45 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sover kanskje 8 timer i helger. 6-7 i ukedager.

Er det for lite? Det hender han legger seg nedpå på dagen. Burde jeg legge han tidligere?

Han finner søvnen lett selv og sover ganske godt om natta. Hender han våkner og er sulten men har de siste to årene lært seg å ordne mat selv uten å vekke meg.

Anonymous poster hash: a19c6...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en slitsom mann 😂

Anonymous poster hash: 2a7cf...8f2

Skrevet

Min sover for lite tror jeg. Ca 5 timer på hverdager og 6-7 timer i helgene.

Han er ganske umulig å få i seng på kvelden likevel våkner han før meg og vekker hele huset med å romstere rundt på kjøkkenet. Han klarer å lage seg litt brødmat på morgenen og skrur på tv'en helt selv så jeg trenger heldigvis ikke stå opp så tidlig da.

Jeg er litt frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre med han. Han får jo så mye pupp han vil, men sover lite likevel. Og så har han litt pusteproblemer om natta og det holder meg av og til våken. Jeg er jo så redd for at han skal få dynen eller puten over ansiktet og dø. Selvom han har blitt stor gutt så ser han jo så uskyldig ut der han ligger. Siden han er litt mørkredd får han fortsatt sove i sengen hos meg da.

Anonymous poster hash: 42b31...ca7

Skrevet

Min 45 åring sover ca. 7 timer både i ukedagene og i helgene. Sliter av og til med å så sove og vrir seg litt i sengen.

Anonymous poster hash: 3f3a1...d5a
Skrevet

Har ikke en 45åring, men en på 35. Tror det er ganske likt. Sover ca 7 timer pr natt, får være oppe litt lenger i helgene.

Noen ganger vil han ikke legge seg, men da hjelper det veldig å tilby pupp. Rødvin kan også være avslappende kan det virke som.

Anonymous poster hash: c4796...73d

Skrevet

Har ikke en 45åring, men en på 35. Tror det er ganske likt. Sover ca 7 timer pr natt, får være oppe litt lenger i helgene.

Noen ganger vil han ikke legge seg, men da hjelper det veldig å tilby pupp. Rødvin kan også være avslappende kan det virke som.

Rødvin blandet på flaska da eller? Har vurdert dette selv😁

Skrevet

Jeg har ingen 45-åring enda på mange år, men foreløbig sover 27-åringen veldig greit. Hender han vrir seg endel i senga og skriker i søvne hvis han en sjelden gang har mareritt, men ser ikke på det som et problem.

Anonymous poster hash: e1f57...b3f

Skrevet

Glemte.

Tror min har nattakrekk for noen netter BRØLER han når han strekker på seg.

Vekker hun på 8 mnd og greier.

Litt vanskelig å bli irritert fordi han sover jo når han gjør det og det er slettes ikke med vilje.

Jeg våkner som regel alltid før han men de få gangene han er oppe før meg så vekker han meg selvsagt. Det er vanskelig å være helt stille.

Ellers spiller han litt spill på pad'en på kvelden. Får deres lov til det?

HI

Skrevet

Glemte.

Litt vanskelig å bli irritert fordi han sover jo når han gjør det og det er slettes ikke med vilje.

Jeg våkner som regel alltid før han men de få gangene han er oppe før meg så vekker han meg selvsagt. Det er vanskelig å være helt stille.

HI

Nattakrekk = nattskrekk

Skrevet

Jeg ville ikke blandet ut rødvinen, bare helt rett på flaska fra kartongen. Det virker best her, ihvertfall.

Anonymous poster hash: f68b2...3ca

Skrevet

Er det for lite? Det hender han legger seg nedpå på dagen. Burde jeg legge han tidligere?

Han finner søvnen lett selv og sover ganske godt om natta. Hender han våkner og er sulten men har de siste to årene lært seg å ordne mat selv uten å vekke meg.

Min 45-åring sover veldig mye, ca 12 timer i helgene😳 og 8 timer hverdager. Sovner fort men våkner et par ganger om nettene for å tisse og da skal han alltid ha mat også før han sovner igjen. Han har det siste året lært at det ikke er lov til å ta mat med inn i sengen

Skrevet

Haha. Festlige svar. 😂

Skrevet

Er det bare meg som har en 26-åring? Føler meg så alene om å ha en gutt i 26-års trassen... 

Anonymous poster hash: a21cf...010
Skrevet

55 åringen min sover ofte på dagen...ikke særlig lurt for da kommer han seg ikke til seng før over midnatt :-(

Men han kan gå å hente seg øl selv,så da er han iallefall rolig og jeg kan sove:-)

Hender han får berøringstrang etter at han har lagt seg ,da snur jeg bare ryggen til og da sovner han som oftest rolig.Snur jeg meg derimot imot han har vi det gående lenge.Da skal kropp of hullrom utforskes. Har til min store forundrelse oppdaget at jeg liker det veldig godt😇😇😛😛:-))) Og sover da oftest veldig godt etterpå!!

Anonymous poster hash: 91b8b...7d8

Skrevet

Glemte.

HI

Min er bare 37 år, så kanskje dette endrer seg før 45-årsalderen, men han får ikke spille på ipaden etter kveldsmat. Derimot ser han på serier, og det begynner å bekymre meg litt. Han har vanskeligheter med å avslutte. Mange netter i hverdagen får han bare 5-6 timer søvn. Dette kan selvsagt avhenge av at han er svært tilknyttet meg og avhengig av å ligge ved siden av meg for å sovne. Når jeg da har fri dagen etter blir det fort litt få timer på 37-åringen. Ellers er han blid og fornøyd på dagtid, så enn så lenge fungerer det bra selv uten en lur på dagen. Hvis jeg derimot merker at han blir grinete eller trassete, så blir det tidligere leggetid.

Anonymous poster hash: ccb94...cb0

Skrevet

Min er bare 37 men han sover best når vi samsover, men dette har jeg nå begynt og venne han av med, det samme er det med mat på natten, han kan våkne for og spise og da vekker han meg ( siden jeg sover lett) har nå begynt og gi han varmmat til kvelds og heldigvis ser det ut til og funke.

Han sover i gjennomsnitt 8 timer i ukedagene, kanskje litt mere i helgene.

Han blir rastløs om jeg ikke aktiviserer han og da blir han irriterende, bobler over av energi, har vurdert og ta han til HS for og snakke med henne om han kanskje har ADHD!

Skrevet

Min 45-åring sover veldig mye, ca 12 timer i helgene og 8 timer hverdager. Sovner fort men våkner et par ganger om nettene for å tisse og da skal han alltid ha mat også før han sovner igjen. Han har det siste året lært at det ikke er lov til å ta mat med inn i sengen

Kjære  Hockey mamma du må prøve med varmmat til kvelds det hjalp meg :)

Skrevet

Er det bare meg som har en 26-åring? Føler meg så alene om å ha en gutt i 26-års trassen...

Anonymous poster hash: a21cf...010

Min er 34, trassen gikk over rundt 32-års alderen. Eller roet seg litt ned i hvertfall. Det er fremdeles problemer med å få han i seng, det blir ofte over midnatt. Heldigvis klarer han seg selv om kvelden, men det går en del cola.

Anonymous poster hash: 3f9b8...a8c

Skrevet

Min 45-åring sover veldig mye, ca 12 timer i helgene og 8 timer hverdager. Sovner fort men våkner et par ganger om nettene for å tisse og da skal han alltid ha mat også før han sovner igjen. Han har det siste året lært at det ikke er lov til å ta mat med inn i sengen

Kjære Hockey mamma du må prøve med varmmat til kvelds det hjalp meg :)

Blir så mye promping av det😂

Skrevet

Noen som har gode tips mot snorking forresten?

Skrevet

Jeg ville ikke blandet ut rødvinen, bare helt rett på flaska fra kartongen. Det virker best her, ihvertfall.

Anonymous poster hash: f68b2...3ca

Prøvde ublandet nå og det var effektivt må jeg si. Han ville legge seg straks jeg fristet med pupp selvom de andre barna ikke har lagt seg enda. Tror han får sove godt hele natta jeg

Skrevet

Glemte.

HI

Min er bare 37 år, så kanskje dette endrer seg før 45-årsalderen, men han får ikke spille på ipaden etter kveldsmat. Derimot ser han på serier, og det begynner å bekymre meg litt. Han har vanskeligheter med å avslutte. Mange netter i hverdagen får han bare 5-6 timer søvn. Dette kan selvsagt avhenge av at han er svært tilknyttet meg og avhengig av å ligge ved siden av meg for å sovne. Når jeg da har fri dagen etter blir det fort litt få timer på 37-åringen. Ellers er han blid og fornøyd på dagtid, så enn så lenge fungerer det bra selv uten en lur på dagen. Hvis jeg derimot merker at han blir grinete eller trassete, så blir det tidligere leggetid.

Anonymous poster hash: ccb94...cb0

Huff. Jeg burde bli strengere. Her er det null kontroll. Pad og tv om hverandre. Han liker å se på Ullared. Vet ikke om dette et noe lurt. Han blir veldig oppspilt av det og hermer ofte etter Morgan og Ola-Conny når han legger seg. Litt slitsomt.

Skrevet

Min er ikke mer en 40 da.Han trenger mye søvn. Han er jo litt for stor til å gå i bhg, så jeg har bedt sjefen på jobben hans om at de må legge ham og la han sove minst en time i løpet av dagen, helst halvannen. Når han ikke sover på jobben er han så sur og grinete når han kommer hjem, også er han så overtrøtt at det er vanskelig å legge ham. Men tror dere drittsjefen vil høre på meg da??? Neida, hun mener det er viktigst at han er opplagt når han er på jobb, hvis han må sove hele resten av døgnet spiller visst ikke det noen rolle. Hva med familietid da,liksom???Jeg tror kanskje jeg må koble inn noen som kan komme å observere ham på jobb, og ta en vurdering, sånn at jeg har litt mer å slå i bordet med. Tror dere ppt er rette instansen, eller jobber de bare med mindre barn?

Anonymous poster hash: ba851...ad5
Skrevet

Min 45-åring klarer fortsatt ikke å ligge på eget rom, og ligger fortsatt på rom med meg. Hender at han fortsatt maser om pupp til og med.

Anonymous poster hash: 41fac...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...