Gå til innhold

Stikking i livmoren/underlivet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt fryktelig stikking i livmoren, kommer å går. Har hatt dette i over 2 uker ca nå å blir ikke bedre..

Hadde mensen for litt over 2 uker siden og skulle da hatt EL i denne uken. Men har litt ustabil sykluss så er usikker når den faktisk er.

Hva kan det være? Noen som har opplevd det? Burde jeg dra til legen? Tror ikke jeg er gravid.

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

 

ps. mente 3 uker siden på begge.



Anonymous poster hash: d5523...beb
Skrevet

Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort..

Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt ;)

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

Skrevet

Du kan f.eks ha en liten cyste på en eggstokk eller en muskelknute i livmoren m.m. Det er ganske mange tilstander som kan gi stikninger i underlivet som symptom, de aller fleste fullstendig ufarlige. Du bør få tatt en ultralyd hos gynekolog for å se hva det kan dreie seg om.

 

Bestill time til fastlegen for henvisning, til gynekolog for sjekk og kjøp en graviditetstest først som sist (de kommer til å spørre om det).



Anonymous poster hash: 9bc50...2db
Skrevet

 

Du kan f.eks ha en liten cyste på en eggstokk eller en muskelknute i livmoren m.m. Det er ganske mange tilstander som kan gi stikninger i underlivet som symptom, de aller fleste fullstendig ufarlige. Du bør få tatt en ultralyd hos gynekolog for å se hva det kan dreie seg om.

 

Bestill time til fastlegen for henvisning, til gynekolog for sjekk og kjøp en graviditetstest først som sist (de kommer til å spørre om det).

 

Anonymous poster hash: 9bc50...2db

 

takk for svar:)

tok en test i dag, og den var negativ så ikke gravid.. eller kan også være får tidlig vist jeg skal tenke når jeg eventuelt skulle hatt EL..

men får bestille legetime.

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Skrevet

Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort..

Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt ;)

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

Takk får svar :)

tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke..

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Skrevet

 

 

Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort..

Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt ;)

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

Takk får svar :)

tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke..

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Det er nok en uke for tidlig isåfall ja?

Men da jeg VAR gravid stakk det sånn ca en uke før jeg begynte å bli kvalm.. Altså en uke etter jeg ble gravid. Særlig hver gang jeg lå og reiste meg brått opp

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

Skrevet

 

 

Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort..

Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt ;)

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

Takk får svar :)

tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke..

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Det er nok en uke for tidlig isåfall ja?

Men da jeg VAR gravid stakk det sånn ca en uke før jeg begynte å bli kvalm.. Altså en uke etter jeg ble gravid. Særlig hver gang jeg lå og reiste meg brått opp

 

Anonymous poster hash: 271e8...20e

 

ja, nesten en uke fårtidlig..

får krysse fingrene for at jeg er gravid!:P

har noe ømme bryst vorterenda, bruker og få ømme vorter når jeg har/skal ha EL så..

 

Anonymous poster hash: d5523...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...