Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har hatt fryktelig stikking i livmoren, kommer å går. Har hatt dette i over 2 uker ca nå å blir ikke bedre.. Hadde mensen for litt over 2 uker siden og skulle da hatt EL i denne uken. Men har litt ustabil sykluss så er usikker når den faktisk er. Hva kan det være? Noen som har opplevd det? Burde jeg dra til legen? Tror ikke jeg er gravid. Anonymous poster hash: d5523...beb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 ingen? ps. mente 3 uker siden på begge. Anonymous poster hash: d5523...beb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort.. Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt Anonymous poster hash: 271e8...20e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Du kan f.eks ha en liten cyste på en eggstokk eller en muskelknute i livmoren m.m. Det er ganske mange tilstander som kan gi stikninger i underlivet som symptom, de aller fleste fullstendig ufarlige. Du bør få tatt en ultralyd hos gynekolog for å se hva det kan dreie seg om. Bestill time til fastlegen for henvisning, til gynekolog for sjekk og kjøp en graviditetstest først som sist (de kommer til å spørre om det). Anonymous poster hash: 9bc50...2db
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Du kan f.eks ha en liten cyste på en eggstokk eller en muskelknute i livmoren m.m. Det er ganske mange tilstander som kan gi stikninger i underlivet som symptom, de aller fleste fullstendig ufarlige. Du bør få tatt en ultralyd hos gynekolog for å se hva det kan dreie seg om. Bestill time til fastlegen for henvisning, til gynekolog for sjekk og kjøp en graviditetstest først som sist (de kommer til å spørre om det). Anonymous poster hash: 9bc50...2db takk for svar:) tok en test i dag, og den var negativ så ikke gravid.. eller kan også være får tidlig vist jeg skal tenke når jeg eventuelt skulle hatt EL.. men får bestille legetime. Anonymous poster hash: d5523...beb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort.. Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt Anonymous poster hash: 271e8...20e Takk får svar tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke.. Anonymous poster hash: d5523...beb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort.. Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt Anonymous poster hash: 271e8...20e Takk får svar tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke.. Anonymous poster hash: d5523...beb Det er nok en uke for tidlig isåfall ja? Men da jeg VAR gravid stakk det sånn ca en uke før jeg begynte å bli kvalm.. Altså en uke etter jeg ble gravid. Særlig hver gang jeg lå og reiste meg brått opp Anonymous poster hash: 271e8...20e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Har akkurat det samme.. Er et av gravidsymptomene mine vanligvis! MEN jeg blir alltid kvalm fort og får ømme bryster. Har ikke det nå. Går på piller, dog er litt vimsete iblant. Men hadde mensen for en uke siden -selvom alt var brunt/sort.. Så jeg tror bare noe kødder i systemet mitt Anonymous poster hash: 271e8...20e Takk får svar tok en graviditetstest idag og den var negativ.. men kan jo være fårtidlig enda, om jeg hadde EL, i forjeuke.. Anonymous poster hash: d5523...beb Det er nok en uke for tidlig isåfall ja? Men da jeg VAR gravid stakk det sånn ca en uke før jeg begynte å bli kvalm.. Altså en uke etter jeg ble gravid. Særlig hver gang jeg lå og reiste meg brått opp Anonymous poster hash: 271e8...20e ja, nesten en uke fårtidlig.. får krysse fingrene for at jeg er gravid! har noe ømme bryst vorterenda, bruker og få ømme vorter når jeg har/skal ha EL så.. Anonymous poster hash: d5523...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå