Gå til innhold

Synest dere det er lite eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å spare 21.200 kr til nå. Det er buffer.

 

Anonymous poster hash: 8ea63...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hva du sparer til og hvor mye du klarer å spare i mnd?



Anonymous poster hash: b5f81...2c6
Skrevet

Det er buffer. Til uforutsette ting. Klarer ikke så mye i månden.

 

Anonymous poster hash: 8ea63...ee7

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!

Skrevet

Takk. Er alene med to barn. Er ihvertfall en begynnelse. Godt med litt trygghet.

 

Anonymous poster hash: 8ea63...ee7

Skrevet

Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!

Du virker alltid så god og oppmuntrene i svarene du gir😊 jeg liker deg virkrlig! Skulle vært fler som deg her inne, da kunne det vært riktig så koselig å henge her inne mye oftere.

 

 

Anonymous poster hash: 7c75f...6a6

Skrevet

 

Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!

Du virker alltid så god og oppmuntrene i svarene du gir😊 jeg liker deg virkrlig! Skulle vært fler som deg her inne, da kunne det vært riktig så koselig å henge her inne mye oftere.

 

 

Anonymous poster hash: 7c75f...6a6

Tusen takk, det varmer💕

Skrevet

Jeg syns du er flink, det er jo en begynnelse :)

Skrevet

Hvor mye ville dere hatt?

 

Anonymous poster hash: 8ea63...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...