Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Har klart å spare 21.200 kr til nå. Det er buffer. Anonymous poster hash: 8ea63...ee7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Kommer jo an på hva du sparer til og hvor mye du klarer å spare i mnd? Anonymous poster hash: b5f81...2c6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Det er buffer. Til uforutsette ting. Klarer ikke så mye i månden. Anonymous poster hash: 8ea63...ee7
Gjest Zaria Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Takk. Er alene med to barn. Er ihvertfall en begynnelse. Godt med litt trygghet. Anonymous poster hash: 8ea63...ee7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!Du virker alltid så god og oppmuntrene i svarene du gir😊 jeg liker deg virkrlig! Skulle vært fler som deg her inne, da kunne det vært riktig så koselig å henge her inne mye oftere. Anonymous poster hash: 7c75f...6a6
Gjest Zaria Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Jeg synes det er kjempebra😃 du er flink!Du virker alltid så god og oppmuntrene i svarene du gir😊 jeg liker deg virkrlig! Skulle vært fler som deg her inne, da kunne det vært riktig så koselig å henge her inne mye oftere. Anonymous poster hash: 7c75f...6a6 Tusen takk, det varmer💕
mamma_bergen Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Jeg syns du er flink, det er jo en begynnelse
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 Hvor mye ville dere hatt? Anonymous poster hash: 8ea63...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå