Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Eller er det ikke nødvendig hvis barnet er i fin form? Barnet hadde feber en dag. Masse prikker i bleieområdet, en del på haken og noen få prikker fordelt på rygg, armer og bein. Anonymous poster hash: 7b064...ee0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Nei, og om ikke barnet er veldig syk og trenger legetilsyn pga det slipper de deg ikke inn på venterommet heller. Det er mange svakelige og folk med innunsvikt som vannkoppsmitte er potensielt dødelig for, og slike mennesker kan sitte på venteværelset hos legen. De vil ikke ha barn med vannkopper inn der om det ikke er helt helt nødvendig... Anonymous poster hash: 3138a...673
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Ikke nødvendig 😷 trodde ikke de ville ha vannkopper på venteværelse, men der tok jeg feil 😖 måtte nemlig til legen når jeg fikk det, hjalp ikke og ringe og si jeg måtte ha sykemelding pga vannkopper. Det måtte jeg ha time til 😷 Anonymous poster hash: c98f8...afe
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Vi måtte til lege for å få bekreftelse fordi vi måtte avbestille en reise. Følte det var litt dumt å sitte blant syke mennesker med et barn med vannkopper. Vi satte oss litt for oss selv. Anonymous poster hash: 4f9f0...759
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Hvis du vet at det går vannkopper i nærmiljøet, kan du gå ut fra at det er det barnet har. Anonymous poster hash: 098d7...e97
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Kommer vel an på hvorfor du trenger å få det Bekreftet. Vi var der med mellomste rett før han skulle begynne på skolen, for å sjekke om han faktisk kunne stille opp første skoledag. Legen sa vi måtte anta at det var vannkopper og opptre deretter. Sommeren etter fikk han vannkopper, og da var det ingen tvil! Så ikke engang legen klarte å se hva det var
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Ikke nødvendig trodde ikke de ville ha vannkopper på venteværelse, men der tok jeg feil måtte nemlig til legen når jeg fikk det, hjalp ikke og ringe og si jeg måtte ha sykemelding pga vannkopper. Det måtte jeg ha time til Anonymous poster hash: c98f8...afe Blir noe annet når en voksen har det å må ha sykemelding kontra ett barn der foreldrene er hjemme med sykt barn dager. Anonymous poster hash: 8ca03...579
Anonym bruker Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Nei, ikke med mindre barnet er veldig sykt, eller dere trenger en legeerklæring til et eller annet. Vannkopper er relativt lett å diagnostisere, selv for en som ikke er lege/helsepersonell. Anonymous poster hash: 553c9...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå