Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Du vet, de som var så gode der å da, men kanskje ikke så gode i ettertid... Topp 5 for meg er. - Legge gel negler - sjekke opp den kjekke politimannen som kom fordi naboene syntes det passet dårlig med fest.. - Tisse bak en politibil, heldigvis var det samme politimann som jeg hadde prøvd å sjekke opp i skamfylla helga før😳 - handlevognrally... -karaoke.. Heldigvis var alt dette før smarttelefonens inntog😉 Anonymous poster hash: a4cb2...3b1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Jeg hadde noen år i min ungdom der klatring var over gjennomsnitt lurt i fylla. At jeg har berget uten brudd eller verre er egentlig helt uforståelig for meg Anonymous poster hash: 53d65...006
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Jeg synes det er helt logisk å bli stormforelsker når jeg er full. Altså skikkelig lidenskapelig "jeg-elsker-deg"-type. Senest i dag måtte jeg krype til korset og sende en melding og beklage. Han ble lei seg. Anonymous poster hash: 1d048...533
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Gå på togskinnene for å komme fortere til byen topper lista.. Anonymous poster hash: cb2a2...835
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Øvelseskjøre. Forferdelig! Hente røyk hos naboen via verandaen - veldig, veldig dumt. One night stand med en fyr jeg aldri fikk vite navnet på. Kleint! Rappe boller fra bilen til et bakeribud. Tåpelig. Anonymous poster hash: faf41...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå