Gå til innhold

Gutteturer/ jobbturer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange gutteturer er mannen deres i året? Hvor lange er de? Og hvor mange jobbturer er de på? Samme spm om dere selv damer og deres turer.

Anonymous poster hash: 4834a...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 guttetøy. Jobbturer varierer og er ikke akkurat det samme, det er jobb, og noe han helst bør delta på.

Anonymous poster hash: 0ffcb...785

Skrevet

Ingen gutteturer, men han må gjerne dra på det.

Mellom 12 og 24 jobbturer i året.

Anonymous poster hash: 3616e...e65

Skrevet

Mannen har en hobby som innebærer helgestevner i sommerhalvåret hvor han er borte fra fredag ettermiddag til søndag ca 5-6 helger fra mai til september. Han reiser aldri på jobbturer og tid med kompiser er pubtur på kveldstid, sjelden overnattingsturer.

Jeg reiser sjelden i jobb, max 1 overnatting i året. Venninneturer varierer fra 1 til 4 iløpet av et år.

Skrevet (endret)

Han er tidvis pendler, så flere måneder i året er han borte hele uken og kommer bare hjem i helgene.

Gutteturene han er på = fisketurer på hytta med kompiser og det gjør han vel kanskje 10 ganger i løpet av året (som oftest en overnatting pr. tur). Så er det jakta, da ser jeg han lite på 2-3 uker.

Mye borte, men da blir man ihvertfall ikke lei hverandre!  :ler:

Endret av Novemberdama
Gjest Maiken og barna
Skrevet

2-4 gutteturer i året. Synes det er topp.

Lite reising i jobben hans. Tror det er en tur i året

Skrevet

Han drar aldri på gutteturer, men jobb/kurs/seminar/foreningsturer 1-2 helger i mnd. Han kunne bare prøvd seg på gutteturer i tillegg! :P

Anonymous poster hash: 3711f...b08

Skrevet

Synes mange er veldig naive i forhold til hva som ofte skjer på gutteturer og jobbturer. Jeg jobber i en veldig mannsdominert bransje og er ofte på tur med bare menn. Det er da ofte menn fra samme bransje som jeg jobber samt finans. Tror vel i snitt ca halvparten av mennene enten havner på horehus ( på utenlandsturer hvor det fins) eller sjekker opp damer. Jeg viste jo at det var litt av det før jeg fikk stillingen som innbar mye reising men hadde ikke den fjerneste anelse om at det var så ekstremt utbredt å oppføre seg sånn..

Anonymous poster hash: 96ce9...7ea

Skrevet

Synes mange er veldig naive i forhold til hva som ofte skjer på gutteturer og jobbturer. Jeg jobber i en veldig mannsdominert bransje og er ofte på tur med bare menn. Det er da ofte menn fra samme bransje som jeg jobber samt finans. Tror vel i snitt ca halvparten av mennene enten havner på horehus ( på utenlandsturer hvor det fins) eller sjekker opp damer. Jeg viste jo at det var litt av det før jeg fikk stillingen som innbar mye reising men hadde ikke den fjerneste anelse om at det var så ekstremt utbredt å oppføre seg sånn..Anonymous poster hash: 96ce9...7ea

Skal man da nekte mann en jobb reiser og gutteturer?

Anonymous poster hash: 5065f...e29

Skrevet

Han drar aldri noe sted. Jeg, derimot, drar på tur med jobbjentene en gang i året og på besøk til venninner på andre kanten av landet 1-2 ganger i året. 

Skrevet

Synes mange er veldig naive i forhold til hva som ofte skjer på gutteturer og jobbturer. Jeg jobber i en veldig mannsdominert bransje og er ofte på tur med bare menn. Det er da ofte menn fra samme bransje som jeg jobber samt finans. Tror vel i snitt ca halvparten av mennene enten havner på horehus ( på utenlandsturer hvor det fins) eller sjekker opp damer. Jeg viste jo at det var litt av det før jeg fikk stillingen som innbar mye reising men hadde ikke den fjerneste anelse om at det var så ekstremt utbredt å oppføre seg sånn..

Så hva skal man gjøre da, mener du? Nekte mannen å dra på jobbreiser? Det er jo veldig lurt da. 

For øvrig så er det ikke den type jobbreiser min mann drar på. Han reiser stort sett alene, planlegger turene sine slik at han må være minst mulig borte hjemmefra (typ ta morgenflyet i griseotta i stedet for kveldsflyet dagen før, og kommer hjem sent på kvelden samme dag om han kan det). Han besøker steder hvor han har folk han har lederansvar for, og som han må ha møter med IRL med innimellom, og programmet blir da ofte lagt opp så tett at han ikke får spist lunsj en gang (folk har en tendens til å glemme å bestille inn mat til slike møter, fordi de tenker ikke på at HAN har hatt møter tett i tett hele dagen, mens DE bare kommer til det ene møtet i en rekke av mange). Basicly er det sånn at han opplever følgende på jobbturer: flytur - taxi - jobbmøter hele dagen - sjekke inn på hotell - spise room service-mat - sove - jobbmøter - taxi til flyplassen - hjem. Evt er det, som nevnt, rett til flyplassen etter alle møtene en dag. 

Om han skulle rekke noe party-opplegg av noe slag innimellom alt opplegget hadde jeg oppriktig blitt imponert. 

Det hender dog faktisk, sånn hvert skuddår omtrent, at han blir borte to overnattinger, og da hender det også at han kommer seg ut på restaurant og spiser middag med noen av sine ansatte der borte. DET unner jeg ham faktisk. Om du mener jeg er naiv fordi jeg ikke tror han puler rundt på jobbturer, så må du gjerne tenke det. Det lever jeg godt med at du tenker. 

Skrevet

Han drar ikke på gutteturer. Jobbreiser varierer, men som oftest ikke mer enn 2-4 i året.

Jeg er ikke på jenteturer og slipper å dra på jobbturer unntatt en i fjor.

Anonymous poster hash: ca03e...23a
Skrevet

Så hva skal man gjøre da, mener du? Nekte mannen å dra på jobbreiser? Det er jo veldig lurt da.

For øvrig så er det ikke den type jobbreiser min mann drar på. Han reiser stort sett alene, planlegger turene sine slik at han må være minst mulig borte hjemmefra (typ ta morgenflyet i griseotta i stedet for kveldsflyet dagen før, og kommer hjem sent på kvelden samme dag om han kan det). Han besøker steder hvor han har folk han har lederansvar for, og som han må ha møter med IRL med innimellom, og programmet blir da ofte lagt opp så tett at han ikke får spist lunsj en gang (folk har en tendens til å glemme å bestille inn mat til slike møter, fordi de tenker ikke på at HAN har hatt møter tett i tett hele dagen, mens DE bare kommer til det ene møtet i en rekke av mange). Basicly er det sånn at han opplever følgende på jobbturer: flytur - taxi - jobbmøter hele dagen - sjekke inn på hotell - spise room service-mat - sove - jobbmøter - taxi til flyplassen - hjem. Evt er det, som nevnt, rett til flyplassen etter alle møtene en dag.

Om han skulle rekke noe party-opplegg av noe slag innimellom alt opplegget hadde jeg oppriktig blitt imponert.

Det hender dog faktisk, sånn hvert skuddår omtrent, at han blir borte to overnattinger, og da hender det også at han kommer seg ut på restaurant og spiser middag med noen av sine ansatte der borte. DET unner jeg ham faktisk. Om du mener jeg er naiv fordi jeg ikke tror han puler rundt på jobbturer, så må du gjerne tenke det. Det lever jeg godt med at du tenker.

Jeg mener ikke noe om hva mannen din gjør eller ikke gjør på jobbturer og selvfølgelig må de som trenger det dra på jobbturer og gutteturer. Jeg ville bare fortelle hva jeg opplever ( har vært med på jobbturer i over 10 år) da jeg tror mange er svært naive i forhold til hva som ofte skjer på sånne turer. Jeg har bl a fått noen reale overraskelser ang hvordan seriøse oppegående kollegaer kan endre seg totalt når de har muligheten..

Skrevet

Han reiser med jobben ca 1-2 ganger i mnd, dette fordi de har kontorer i det store utland. Andre turer, aldri. 

Jeg har 2 sosiale turer med jobben hvert år, og drar på jentetur ca 2-3 ganger i året. 

Skrevet

Mhm..Min eks kom hjem fra guttetur og smittet meg med klamydia..

Anonymous poster hash: 25a11...22a

Skrevet

Jeg mener ikke noe om hva mannen din gjør eller ikke gjør på jobbturer og selvfølgelig må de som trenger det dra på jobbturer og gutteturer. Jeg ville bare fortelle hva jeg opplever ( har vært med på jobbturer i over 10 år) da jeg tror mange er svært naive i forhold til hva som ofte skjer på sånne turer. Jeg har bl a fått noen reale overraskelser ang hvordan seriøse oppegående kollegaer kan endre seg totalt når de har muligheten..

Jeg skjønner det, men skjønner ikke hvor du vil med å fortelle folk at de er naive. Du vet jo egentlig ingenting om hva folk tenker når det gjelder sine menns jobbturer. Det er uansett lite man kan gjøre med det, all den tid det ofte er snakk om turer man MÅ dra på. Derfor spørsmålet mitt om hva du mener man skal gjøre med det, siden du sier du synes mange er så naive når det gjelder sine menns jobbturer... 

Skrevet

En guttetur i året, de har en oval helg hver høst når det er veteran-NM i håndball. Da er det guttegjengen fra ungdomsårene som reiser på "håndball-cup" som i gode gamle dager ;)

Ingen jobbreiser.

Anonymous poster hash: 25b88...656
Skrevet

Han drar aldri på gutteturer, men drar en gang i året og løper maraton en ellr annen plass i verden. han reiser aldri gjennom jobben.

Jeg har en jentetur i året, og kunne ønsket meg flere! Jeg reiser ikke gjennom jobb..

Anonymous poster hash: 9b432...1c8
Skrevet

Jeg reiser på to obligatoriske jobbturer i året, samt fem-seks andre som jeg legger opp til selv og reiser alene på. De kveldene ligger jeg i joggis i stor hotellseng, ser på serier og slapper fullstendig av :D Ber også om badekar :P Liten luksus i hverdagen!

Reiser sjeldent på jenteturer, blir vel kanskje en gang annethvert år, men ingen faste reisepartnere.

Mannen reiser ikke på jobbturer, men drar gjerne et par ganger i året for å spille poker, stort sett i Sverige.

Anonymous poster hash: 99283...454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...