Gå til innhold

Nei!! Gjorde noe dumt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I gladfylla fant jeg ut at å legge gel negler var en knallgod idé! Venninna til venninnas venninne var knallgod! Å det så jo bra ut den kvelden, nå ser det ikke så bra ut... Jeg har aldri lagt det før, har egentlig ikke råd til å gjøre så mye med den eller. Jeg aner ikke hvor lenge de sitter, hvordan jeg kan fjerne dem, hvor mye de tåler, om neglene mine er ødelagt, ja kort fortalt, dette vet jeg ingenting om så HJEEEELP!!! Vær så snill å kast på meg info...

 

Anonymous poster hash: c0584...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bet av mine.. Det var hardt å bite og jævlig vondt.. Aldri mer!

 

Anonymous poster hash: 4c74e...6aa

Skrevet

Du har ikke ødelagt neglene dine kun med denne ene gangen. Bare pass på og ikke rive dem av slik at du drar med din egen negl samtidig.

 

Dra på apoteket og kjøp ren aceton. Dypp en bomullspad i acetonen og legg den over neglen. Pakk aluminiumsfolie rundt og sitt sånn i 20 minutter. Da forsvinner acrylneglene.

 

Anonymous poster hash: de5f6...817

Skrevet

Huff! All sympati. Ja, aldri mer her heller. Neglene er ødelagt (etter èn gang ja) og jeg gjorde det på salong. Ville fått det bort med en gang! Det blir ikke penere



Anonymous poster hash: bd046...c95
Skrevet

Du får ren aceton i fargehandel også, om det er det eneste som fungerer.. Høres ut som en skikkelig hodepine(bokstavelig talt) spør du meg!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Ren aceton, neglelakk og klar lakk blir innkjøpt snarest...

Nå har jeg jo prøvd det å, en gang er mer enn nok!!

 

Anonymous poster hash: c0584...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...