Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 For to år siden flytte fam. på fire til mitt hjemsted fra stedet hun har vokst opp på. Mer familie her hos meg. Men og flytte til bygda er ikke så lett og med bare kveldsjobbing trives ikke kona i det hele tatt. Nå skal vi flytte tilbake. Noe jeg har gått med på siden jeg er redd forholdet ryker visst ikke. Det som er kjedelig er at det beste økonomisk er at jeg fortsetter på jobb her, noe som innebærer tre dager borte i uka. Hun har fått jobb, hvor det i starten hørtes ut som bare en kveldsvakt så måtte det bli to. Og nå har hun fått beskjed om at lørdagsuka må hun ta fredagskveld og. Dvs annen hver uke så ser vi hverandre bare noen timer utenom søn. For at det sjal gå rundt må det bli sånn i 10 år eller lotto😃 Er det flere som har det lignende med tid borte fra barn og ektefelle? Regner med at det går seg til, men er VELDIG spent. Anonymous poster hash: 64781...700
Gjest Maiken og barna Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Hæ? Mulig jeg er sliten, men dette var rotete skrevet
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Mannen min er i Nordsjøen i 4 uker og hjemme i fire uker... Ser ikke problemet Anonymous poster hash: 25ed8...f99
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Beklager innlegget, litt for kjapt gjort😃 Ser den for de som har folk ute på sjøen og lignende😃 Har to valg når det gjelder jobb. 1. borte 3 dager i uken og bare jobbe dag. 2. opp 4.30 og kjøre hver dag, hjemme ca 15, kveldskift hver 3 uke m lørdag. Da må man tidlig i seng😭 Anonymous poster hash: 64781...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå