Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Har ei jente som er 3,5 år. Hun er ei fantastisk jente, men den siste tiden hører hun mindre og mindre etter. De siste månedene har hun ikke hørt etter i det hele tatt. Sier vi at hun skal komme gjør hun ikke det, sier vi at hun må bli med på badet for å pusse tenner gjør hun ikke det osv. Hun begynner bare å tulle og velg med andre ting. Idag hadde vi vært på sjøen og hun vet at hun ikke får løpe eller gå alene på brygga, men stakk av flere ganger og fortsatte å stikke av når jeg tok tak i henne. Hun har også begynt å tisse seg ut, hun gidder ikke gå på do. Hun bruker også vanvittig lang tid på å spise og må minnes på å spise. Vi har forsøkt alle metoder nå. Og toppet det seg helt for mannen så han måtte gå før han klikket totalt foran barnet. Noen med tips? Begynner å bli veldig slitsomt! Anonymous poster hash: c6473...5b3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Har du fått min datters dobbeltgjenger? ;-) Oppfører seg presis lik og er 3.5 år. Sjarmtroll som ikke er fullt så sjarmerende for tiden... Prøver å bite tennene sammen og være konsekvent, men det er ikke helt enkelt bestandig. .. Anonymous poster hash: 567d6...092
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Min gutt på samme alder er også sånn, med unntak av at han har respekt for ting som faktisk er farlig, han løper ikke mot sjøen, bilveien osv lenger. Og akkurat det er jo utrolig deilig, men samtidig veldig slitsomt at han skal tulle og gjøre det motsatte av det vi sier når det gjelder absolutt ALT annet. Men vi får vel bare ta tiden til hjelp tenker jeg... Anonymous poster hash: 2f5e1...289
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 sønnen min er også 3.5 år å han er plutselig begynt å tenkte å gjøre som han får beskjed om. Får han ikke viljen sin så hylskriker han å er begynt med biting og slåing igjen :S Dette er ikke den gutten jeg er vant til :S Anonymous poster hash: 8ed09...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå