Gå til innhold

Innetid større barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter som ble 12 for noen mnd siden. Vi er litt uenig i innetid og sengetid.

Hva mener dere er passelig innetid og sengetid for et barn på 12 år?

Anonymous poster hash: 5e9cf...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter ble 13 i desember. Hun har trening mandag, kamp tirsdag, trening onsdag og har da innetid 21.30. Skal være klar til seng 22.15. Hun har i utgangspunktet innetid kl 21.30. 22,30 i helgene. Senest i seng 22.15. når jeg skriver dette ser jeg at det er litt i seneste laget. Men har sagt at så lenge henne kommer seg opp i rett tid til skolen så strammer jeg ikke inn. Hun er skoleflink, får gjort lekser og henger ikke etter med noe :) Det var tidligere innetider når hun gikk på barneskolen :)

Anonymous poster hash: c8b1a...b9a

Skrevet

Sønnen på 11 kommer inn mellom 19 og 20, spiser kveldsmat og slapper av litt. Går på badet mellom kvart på ni og ni, legger seg når han er ferdig stelt-

Sønnen på 13 (straks 14) kommer inn ca 20, spiser kveldsmat og er gjerne sosial på nett frem til mellom 21 og 21.30 (spiller Fifa online, er på skype o.l.) Halv ti kommer han inn i stuen til oss og sitter gjerne å snakker litt, ser på sporten o.l. Legger seg klokken 22.

Anonymous poster hash: 00723...d77
Skrevet

Synes 20 eller senest på hverdager. I helger 20.30 eller 21(hvis du vet hvor hun er og hva hun gjør)

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor du bor også da. Midt i byen ville jeg ikke latt 12 åringen være ute lenger enn 20. På landet kunne jeg godt strekt meg til 21.

Anonymous poster hash: 91b0a...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...