Gå til innhold

Fine eller kjerring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærring!!!

 

Anonymous poster hash: 8a38d...169

Skrevet

Trenger noen i den fargen. Andre forslag da?

Skrevet

Trenger noen i den fargen. Andre forslag da?

Er så knot å linke fra mobil, men jeg googlet litt og så at de hadde flere ganske fine i den fargen på miinto. Du kan jo se der? Spørs litt på hva du skal bruke dem til, også :)

Skrevet

Synes de var fine. Kunne gjerne brukt de, og er for meg viktig at de er gode også, og de så behagelige ut



Anonymous poster hash: e6cfa...fb8
Skrevet

 

Trenger noen i den fargen. Andre forslag da?

Er så knot å linke fra mobil, men jeg googlet litt og så at de hadde flere ganske fine i den fargen på miinto. Du kan jo se der? Spørs litt på hva du skal bruke dem til, også :)

 

 

Takk, men nå har jeg bladd gjennom alle der uten å finne noen jeg likte, men jeg har jo muligens utviklet kjerringsmak, så jeg trenger åpenbart hjelp.

 

Skal bruke dem til sommerkjoler og rusle i byen. Må ha litt hæl, gjerne kilehæl, men må være gode å gå i.

Skrevet

Kjerring

Skrevet

Definitivt kjerring ja! :P Skal du pynte deg, eller bare til jeans o.l.?

 

Anonymous poster hash: 77b03...a1b

Skrevet

Kjerring

 

Ja, så finn noen finere da! :)

Skrevet

Definitivt kjerring ja! :P Skal du pynte deg, eller bare til jeans o.l.?

 

Anonymous poster hash: 77b03...a1b

 

Til sommerkjoler og jeans

Skrevet

 

Definitivt kjerring ja! :P Skal du pynte deg, eller bare til jeans o.l.?

 

Anonymous poster hash: 77b03...a1b

 

Til sommerkjoler og jeans

 

 

Er ikke en nedtonet type, liker litt glam.

Skrevet

Ok, der så jeg hva du skulle ha dem til :P

 

Anonymous poster hash: 77b03...a1b

Skrevet

Toms har kommet med noen veldig fine wedges nå, finnes i beige 😊

 

Anonymous poster hash: 79019...530

Skrevet

Har du sjekket Lille Vinkel?

 

Anonymous poster hash: 3ee28...895

Skrevet

Har du sjekket Lille Vinkel?

 

Anonymous poster hash: 3ee28...895

 

Nei, skal gjøre det :)

Skrevet

 

Liker de øverste, men ville hatt i èn farge. Ikke den brunfargen. Syns det er enklere med sko i bare èn farge når det skal matche div. mønstrete kjoler.

Skrevet

Toms har kommet med noen veldig fine wedges nå, finnes i beige

 

Anonymous poster hash: 79019...530

 

Ja, har sett de, men de er "spettete". Liker ensfarget. Vil ha kald beige, ikke varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...