Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Var ute i natt, og jeg er så dårlig. Jeg er så forbanna kvalm at det halve kunme vært nok. Jeg drakk nesten ingenting, men har aldri opplevd en form som dette dagen derpå. Har prøvd å drikke vann, men da begynte jeg å spy begge gangene... Jeg trenger råd!!! (Og til dere som sier at det er best å holde seg unna alkohol, så er det forsent nå ) Hi Anonymous poster hash: 57b52...8c6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Masse brus, egg og bacon, så en kanelbolle etterpå. Gå deretter tur, sov litt etter turen. Da våkner du igjen i mye bedre form Anonymous poster hash: bac10...534
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Fet og salt mat hjelper meg. Anonymous poster hash: 03017...050
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Sikker på at det er fyllesyke? Tenker omgangssyken siden du sier du nesten ikke drakk. Ellers må jeg ha næringsrik og "frisk" mat etter en litt for fuktig kveld. Masse frukt, en god kopp te, appelsinjuice og gode grove skiver med salat, roastbiff og remulade
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Varm bløtkake med majones 😝 Anonymous poster hash: 7e36b...dc1
Ronja80.mor til 2 Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Når det er så ille at du spyr av vann tenker jeg at du Alikevel på fokusere på væske. Iogmed at du mener mengden alkohol var liten kanskje du heller er dårlig fordi du er dehydrert? Drikk lite og ofte, jeg brukte ca 30 min på 1/2 dl i påsken sa jeg hadde det som deg og etter den halve desiliter var jeg mye bedre og greide å drikke en helt vanlig slurk uten å spy. Jeg drakk farris da, det kjentes bedre enn vann. Også spise jeg popcorn. God bedring og husk at du aldri mer skal drikke
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Har spist grandis, popcorn og drukket cola. Nå er jeg verre😩 Skal aldri mer drikke!!! Hi Anonymous poster hash: 57b52...8c6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Du er ikke gravid? Har hørt om andre som til tross for at de drakk lite, ble veldig dårlig, selv om de ikke pleier å bli det, og da har det vist seg at de har vært gravid. Anonymous poster hash: 1f300...299
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Du er ikke gravid? Har hørt om andre som til tross for at de drakk lite, ble veldig dårlig, selv om de ikke pleier å bli det, og da har det vist seg at de har vært gravid. Anonymous poster hash: 1f300...299 Jooo, det er jeg😱😱😱😱😱😱😱 Har billigstrimler, og den slo svaaaaaakt ut! Herregud!!! Hi Anonymous poster hash: 57b52...8c6
MammantilNurket Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 Bakrus forårsaket av dehydrering, lavt blodsukker og alkoholforgiftning. Mine beste tips er ... Dagen før: - drikk 1 glass vann pr.alkoholenhet. - hold deg til samme drikke hele kvelden. - drikk aldri på tom mage og spis litt gjennom hele kvelden. Du kan med fordel spise et lett måltid før du legger deg. - vent minst en time mellom siste drink og legging. - drikk deg aldri synlig beruset. Dagen derpå: - når du våkner: sov en time til. - dusj og vask håret. - spis god frokost med f.eks. egg, frukt, bær, kjøtt/fisk og drikk rikelig med vann. - frisk luft og lett fysisk aktivitet hjelper.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #11 Skrevet 19. april 2015 Du er ikke gravid? Har hørt om andre som til tross for at de drakk lite, ble veldig dårlig, selv om de ikke pleier å bli det, og da har det vist seg at de har vært gravid. Anonymous poster hash: 1f300...299 Jooo, det er jeg Har billigstrimler, og den slo svaaaaaakt ut! Herregud!!! Hi Anonymous poster hash: 57b52...8c6 Haha! Vel, gratulerer? Anonymous poster hash: 1f300...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå