Gå til innhold

Hvorfor sier han at han vil treffe meg, og likevel avlyser han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn jeg har hatt i maaaange år. Vi er begge i forhold med barn. Plutselig, for et års tid siden, smalt det for oss begge. Følelsene var ikke bare vennskapelig lengre.

Jeg tenker på ham hver eneste dag, han har sagt at han gjør det samme. Likevel - familien er det viktigste for begge. Vi holdt kontakten som før en stund. Men det var jo en litt annen nerve i kommunikasjonen. Når vi møttes over en kaffe var det elektrisk. Det viste seg jo vanskelig å fortsette vennskapet helt som før. Men når man har kjent hverandre storparten av livet, er det jo ikke lett å bare snu ryggen til...

Jeg bestemte meg for å stoppe kontakten. Men i svake øyeblikk sendte jeg sms. Om helt hverdagslige ting, men det kom i løpet av meldingsutvekslingene likevel frem et savn. Jeg følte at dette var veldig galt overfor familiene våre, så jeg slettet kontaktinfo. Nå kan jeg ikke sende melding på impuls.

Så etter en tid fikk jeg melding fra ham. Han måtte treffe meg. Vi avtalte en dag og tid, men når jeg kontaktet ham i forkant av avtalen fikk jeg ikke noe svar. Enda en tid gikk, og jeg fikk samme type melding, og igjen skjedde det samme.

Jeg er jo på en måte lei meg for dette, men ser samtidig at det er det eneste rette. Det går vel over etter en stund, det virker bare ikke slik nå.

Hadde historien endt med to ødelagte familier ville jeg kanskje vært lykkelig den første stormende tiden - så, bunnløs sorg..

Men, det er så merkelig å uttrykke et sterkt ønske om å treffes for så å trekke seg uten et ord..

Noen synspunkter? Noen som har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 5de7b...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kom vel til fornuft. Eller så var det ikke egentlig så viktig for han så han glemte det. Blokker nummeret hans og glem han.

Skrevet

Han kom vel til fornuft. Eller så var det ikke egentlig så viktig for han så han glemte det. Blokker nummeret hans og glem han.

Kommer aldri til å glemme ham, men kontaktinfo er slettet.

Man glemmer ikke en venn man har hatt siden man var liten. I alle fall gjør ikke jeg det..

HI

Anonymous poster hash: 5de7b...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...