Gå til innhold

Brukket ribbein, hvor lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vondt!? Har brukket det ribbeinet som ligger akkurat der armhulen begynner, (T3) og det er så grusomt vondt. Klarer ikke puste ordentlig inn eller ut, gjør vondt å le, vondt å snakke..ja, alt!

Har fått sterke smertestillende av legen som hjelper noe, men jeg kan ikke kjøre bil med de så noenganger må jeg bare ha vondt :P

Legen sa det ville bli verre i ca to uker, men han sa ingenting om hvor lenge det tok før det ble bra, han lurte bare på hvordan jeg klarte å sitte oppreist :P

Takker for alle svar :)

Anonymous poster hash: 3e413...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nylig også hatt brudd i ribbein. Det er sant at det ble værre den neste uken eller to uker kanskje. Jeg kan ikke svare deg på hvor lang tid det tok å bli helt bra fordi jeg klarte å slå det opp igjen etter at det var begynt å bli litt bedre. Det er utrolig lett å gjøre,skal lite til.. Så vil bare anbefale deg å ta alt helt med ro til det er 100 % bra igjen og ikke belaste/løfte osv selv om du kjenner at du klarer det. Jeg slo det opp igjen i påsken og nå er det neeeesten helt bra. 

Skrevet

Takk for svar :)

Såpass lenge, ja..æsj! :P

Uff, nei, skal prøve å la være og gjøre det samme, orker ikke det her i en runde til :P

Hi

Anonymous poster hash: 3e413...b64

Skrevet

Ribbensbrudd kan ta opptil 8 uker. God bedring

Anonymous poster hash: 35541...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...