Gå til innhold

Menn som barberer kroppen — hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ææææææææææsj, er min mening. Glattbarberte armhuler på en mann er skikkelig tacky.

Anonymous poster hash: 8125a...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det stikker av stubber og ikke er noe godt å ligge inntil. Hadde foretrukket at det ble vokset. Armhuler han barberes, men helst klippes helt kort.

Anonymous poster hash: 3964c...48e

Skrevet

Gud da hadde jeg ledd. Hvis min mann hadde begynt å barbere seg noe sted på kroppen, ja da hadde ikke verden stått til påske.

Noe mindre maskulint finnes ikke. Synes jeg.

Kunne til nøds taklet det om han var aktiv svømmer, men hadde ledd da også

Anonymous poster hash: 344ef...caf

Skrevet

Det er bare så stygt og grisete med hårbusk under armene på begge kjønn,så glad min mann fjerner det.

Anonymous poster hash: fa073...f3e

Skrevet

Jeg syns menn skal ha hår jeg, da er de ordentlig mann i mine øyne :) Men om de er skikkelig hårete,og da spesielt på ryggen, kan det bli for mye av det gode :P

Skrevet

En mann som barberer kroppshår, er ingen mann i mine øyne. I beste fall en guttunge. Tenker at man får gjøre som man vil, men huff så tragisk!

Anonymous poster hash: 0dfaa...8e5

Skrevet

Æsj, menn skal ha hår på kroppen. Liker ikke menn som er mer opptatt av å fikse på utseende enn jeg er selv.

Anonymous poster hash: 76982...7d0
Skrevet

Unødvendig  :riste:

Anonymous poster hash: c0769...a4b
Skrevet

Usexy. Skal være hår på menn 😊

Hår på ryggen derimot....

Anonymous poster hash: 55e33...c59

Skrevet

Min barberer harmhulene for å minske svettelukten.

Skjønner ikke hva som er lite manndig ved det.

Anonymous poster hash: 408c8...bb2

Skrevet

WTF 😳

Dette har jeg ingen formening om, der har jeg nemlig aldri verken sett eller hørt om. Menn gjør da ikke sånt?

Anonymous poster hash: 1b165...240

Skrevet

Min barberer harmhulene for å minske svettelukten.

Skjønner ikke hva som er lite manndig ved det.

Anonymous poster hash: 408c8...bb2

Det gjør min mann også. Han jobber som selger og er veldig besvist på dette med lukt og utseende i forhold til jobb. Armhulene barberer han og sjegget trimmer han. Ellers får hår være hår.

Anonymous poster hash: 40573...67c

Skrevet

Bortsett fra på ryggen, skal menn ha hår. Totalt turnoff med menn som barberer kroppshår.

Anonymous poster hash: 94e24...c2a
Skrevet

Kan være sexy det! Heller barbering en busk!

Anonymous poster hash: b9310...9dd

Skrevet

Jeg sier igjen WTF!

Hvor vanlig skal dette liksom være? Jeg ferdes da rundt i både svømmehaller, strender og annet, og jeg har fremdeles til gode å se en mann med barberte legger.

Hvor gamle er disse karene dere snakker om? Kan se for meg at de pur unge som har enslige hår rundtomkring kanskje napper et par, men også de lar jo leggene og armene være.

Anonymous poster hash: 1b165...240

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

For min del vil jeg ha menn med hår. Om de stusser seg under armene (ikke helt kort) og der nede gjør meg ingenting. Men ellers synes jeg det er mandig ;) men må slenge meg på de andre her som sier nei takk til rygghår...merkelig det der..

Skrevet

Ånei. Jeg vil ha en mann med hår på brøstet! Men ikke en med pels på ryggen, da er det lov å rydde litt. Synes hår er maskulint, jeg. Vil ikke ha en mann som bruker lengre tid på badet enn meg selv.

Skrevet

Uææææææææææææh. Men hei, det er deres sak, jeg skal ikke bortpå dem uansett.

Skrevet

Forresten - hvis de er profesjonelle svømmere, så kan de få lov. Men da har de så bra kropper at jeg tror jeg kan overse det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...