Gå til innhold

Barn og merkeklær - deres erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på hvordan det er med barn og merkeklær dere dere bor?

Hvor gamle er barna og bor dere i by eller tettsted? 

Anonymous poster hash: 5be34...275
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna går i 3. og 5. klasse og vi bor på Oslo vest. Ikke opplevd at merkeklær har vært noe tema enda.

Anonymous poster hash: d00ba...a29
Skrevet

Bor i Bergen og har en i 3. klasse. Hun har ikke noe formening om merkeklær ennå :)

Skrevet

Min gutt ble 14 før han begynte å intressere seg litt for merkeklær, men det er ikke et must for ham heldigvis. Men han syns helt klart det er stas.

Vi bor i by.

Anonymous poster hash: 86859...a92
Skrevet

Bor i Bærun med jente på ni. De er ikke opptatt av det, selv om mange har det.

Anonymous poster hash: ca973...496

Skrevet

Barna våre har det som refereres som merkeklær. De klærne har langt bedre kvalitet og har et klassisk snitt som aldri går av moten.

Anonymous poster hash: c6c0e...b2c

Skrevet

Har barn i 2. 5. og 8.klasse, bor i by.

Det er noen merker de synes er kule, men de er ikke opptatt av det og kjøper gjerne klær på HM og Cubus.

Ikke noe press på skolen.

Anonymous poster hash: 00d1b...92d

Skrevet (endret)

Da hun var liten og opp til ungdomsskolealder var det egentlig ikke noe problem. Men nå når hun er nesten 15 merker jeg det stadig økende presset, og jakker til 6-7tusen er feks helt vanlig blant vennene hennes. Jeg synes det er helt vanvittig at foreldre følger opp denne trenden! Vet også at mange av jentene har rådyre vesker som blir brukt til skolesaker istedenfor sekk. Fler og fler hiver seg på denne trenden, på skolen hennes har flertallet pengesterke foreldre. Jeg for min del mener de gjør barna en bjørnetjeneste, at en 14 åring går rundt med feks en veske til 8-10 tusen kroner mener jeg er hinsides all galskap! Datteren min ønsker seg rosa Nike bag til ca 400kr, synes det er gale nok🙊 jaja kanskje det er jeg som er rar😃

Endret av Lillehi
Skrevet

Har en gutt og en jente i småskolen, vi bor på landet. Gutten er litt opptatt av merker, det går i sportsmerker. Jenta er opptatt av pomp de lux. Det er tydeligvis dette som gjelder i barnegruppa her hos oss. Men de er veldig bevisst. Det er kult med H&M, men Cubus vil de ikke ha.

Anonymous poster hash: 5580e...945

Skrevet

Da hun var liten og opp til ungdomsskolealder var det egentlig ikke noe problem. Men nå når hun er nesten 15 merker jeg det stadig økende presset, og jakker til 6-7tusen er feks helt vanlig blant vennene hennes. Jeg synes det er helt vanvittig at foreldre følger opp denne trenden! Vet også at mange av jentene har rådyre vesker som blir brukt til skolesaker istedenfor sekk. Fler og fler hiver seg på denne trenden, på skolen hennes har flertallet pengesterke foreldre. Jeg for min del mener de gjør barna en bjørnetjeneste, at en 14 åring går rundt med feks en veske til 8-10 tusen kroner mener jeg er hinsides all galskap! Datteren min ønsker seg rosa Nike bag til ca 400kr, synes det er gale nok🙊 jaja kanskje det er jeg som er rar😃

Hvor bor du Lillehi? Oslo vest eller Bærum? Bare nysgjerrig, ikke sikkert du vil svare...

Skrevet

Hvor bor du Lillehi? Oslo vest eller Bærum? Bare nysgjerrig, ikke sikkert du vil svare...

Bergen😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...