Gå til innhold

Barberer "alle" underlivet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 70647...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slt må bort. Føle meg ekkel med hår, og mannen liker heldigvis ikke hår han heller. Han må også fjerne det for fy så ekkelt med det håret

Anonymous poster hash: 2233e...26f

Skrevet

Jeg går jevnlig i svømmehallen og kan rapportere at tilnærmet ingen er glattbarbert. Noen trimmer nok littegrann, men damer flest har busk.

Anonymous poster hash: 51dea...9ee

Skrevet

Har barbert alt i 14 år. Barberer hver dag. Er mye bedre å være fri for hår når mannen går ned på meg, å det kan han plutselig finne på å gjøre når som helst på døgnet når vi er alene. Han barberer det meste og trimmer resten.

Anonymous poster hash: c54a9...e2c

Skrevet

Rydder kantene. Men ser ut som en ribbet høne uten alt - for ikke å snakke om i alle de der mellomfasene med litt bust.

Skrevet

Jeg stusser det av og til, når det blir for langt og tar bikinilinjen med vox og barberer under der,men tar aldri alt, det syns jeg ikke er noe fint. Og menn som er helt glattbarbert syns Jeg er usexy 😊

Anonymous poster hash: 326c2...024

Skrevet

alltid glattbarbert, men nå som jeg er gravid har jeg blitt litt sløv gitt.. vanskelig å komme til med magen i veien :P 

Anonymous poster hash: 2dd87...5e8
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Dobbelpost fjernet.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Skrevet

Barberer noe, men lar det være igjen en liten dått :P

Skrevet

Ja, barberer alt og har gjort det de siste 15 åra. Ikke så ofte lenger nå som tidligere så nå kan det komme litt busk før jeg tar det bort siden sex-livet har roet seg litt og alt klør mye mer nå som jeg er gravid :P Går det mer enn 1.5 uke mellom hver gang synes jeg det begynner å klø veldig og jeg føler meg ufresh og litt skitten. Prøver å venne meg litt til det nå siden jeg vet barbering vil bli en utfordring fremover, men synes det er ubehagelig med hår. Hadde uten tvil tatt laser om jeg hadde råd. 

Anonymous poster hash: 60f1b...eea
Skrevet

Har som regel en trekant, og tar alt på siden av den og under. Men kan fint gå over 1 mnd mellom hver gang jeg gjør noe... Mannen min syns ikke det gjør noen ting. Han gir meg oralsex ofte, og ofte prøver jeg å nekte nettopp pga det er en stund siden jeg har stelt meg der. Er ikke komfertabel før jeg har barbert meg, men er rett og slett et ork av og til. Hate forøvrig å være helt barbert. Så det skjer kanskje en gang hvert andre år;-) er 24 år:-)

Anonymous poster hash: e6c2e...35e

Skrevet

Tar brasiliansk voksing på salong.

Skrevet

Tar brasiliansk voksing på salong.

Det hun sa.

Skrevet

Ufattelig stygt med "busk", kunne ikke falle meg inn å ha det. Jeg er da ikke 70 år?!

Jeg shaver det meste, har en liten trekant igjen. Shaver leppene også.

Er det sex på gang og jeg har latt det gro litt (eks etter en uke med mensen), sier jeg at vi får vente til endte dag. Føler meg utrolig ekkel og skitten med hår, selv om jeg dusjer hver dag.

Mannen bare trimmer litt, helt ok.

Anonymous poster hash: 254aa...434

Skrevet

Noen ganger tar jeg alt, andre ganger bikinilinjen og stusser resten. Mannen går likevel ned på meg om jeg ikke er glattbarbert.

Anonymous poster hash: 83581...d51

Skrevet

Tar som regel alt, har noen ganger igjen en trekant på venusberget. Det har jeg gjort i minst 20 år, føler meg mest vel sånn. Og mannen elsker meg glatt! Setter stor pris på at han shaver også!

Anonymous poster hash: 930b9...ecf

Skrevet

Jeg går jevnlig i svømmehallen og kan rapportere at tilnærmet ingen er glattbarbert. Noen trimmer nok littegrann, men damer flest har busk. Anonymous poster hash: 51dea...9ee

Det er min erfaring også. De aller fleste av damene har i hvertfall en del hår der nede. Noen har masse og noen bare en tynn stripe, men det er langt mellom de glattbarberte. Det er mulig glatt barbering er mer vanlig blant dem som ikke våger vise seg nakne i en garderobe.

Anonymous poster hash: 70647...7e9

Skrevet

Tar bikinilinja og på leppene, stusser busken. Har prøvd meg på glattbarbert flere ganger men gidder ikke det mer. Det blir nuppete, vondt og klør jo helt infernalsk!

Anonymous poster hash: ac8f7...fdf

Skrevet

ja hater hår, synes det er mye renslige uten hår,spesielt når man har sex og hvis man har mensen,så synes jeg personlig at det blir mer lukt enn uten hår. og dessuten er det mye deiligere nå som det begynner og bli varmt

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å ha sex uten å barbere meg der nede først! Hadde følt meg ekkel.

Anonymous poster hash: d8f3e...897
Skrevet

Nei, tar bikinilinja, men resten vil eg ha. Folk får gjere som dei vil, men personleg føler eg at det blir heilt feil å skulle vere hårlaus som ei lita jente.

Anonymous poster hash: 15dec...a5f

Skrevet

Haha.. til vanlig, ja.

Men er 37 uker gravid og hverken ser eller kommer til.

Føler meg helt forferdelig og at det er ureint og stinker.

Vet ikke helt hvordan jeg skal organisere det...

Anonymous poster hash: 85fd6...c44

Det lukter mer hos dem som barberer seg, du.

Anonymous poster hash: fd103...84c

Skrevet

Fjerner ikke alt, men stusser og fixer. Synes det er unormalt med voksne damer uten hår. Ser ut som tiåringer nedentil.

Anonymous poster hash: 47a6c...330

Å, wow. Jeg var flat nedentil som barn. Ja, flat. Nå har jeg synlige kjønnslepper, både indre og ytre. De er ikke store, men jeg er definitivt en voksen kvinne, hårløs eller ikke. 

Anonymous poster hash: b6dcc...32a

Skrevet

Jeg barberer meg. Trodde det var vanlig, men når vi er i badeland så er jo jeg som regel den eneste damen i dusjen som er barbert.. 😳

Anonymous poster hash: a76da...a55

Skrevet

Neeei... Har bedre ting å foreta meg. Som å barbere armhulene.

Anonymous poster hash: ea978...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...